(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie
ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 1
ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 2ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 2
ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 3ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 3
ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 1
ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 2
ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206016 - zdjęcie 3

ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900

od: ADATA|kod producenta: ASP900NS38-128GM-C|kod x-kom: 206016
Możesz kupić maksymalnie 3 sztuki tego produktu na osobę albo inny podmiot, ponieważ jego dostępność jest ograniczona. Zobacz co mówi sklepu o ofercie specjalnej, w rozdziale IV, punkcie 18.

Specyfikacja

Opinie

2,2/5
(13 opinii)
5
4
4
0
3
0
2
0
1
9

Zdjęcia użytkowników (1)

ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - Edward

Opinie użytkowników (13)

Adam
Adam
9 lat temu

U mnie padł po 4 m-cach.... Rozwiń dalej

Damian
Damian
9 lat temu

4 dyski w raid, po 3 miesiącach pada pierwszy - wymiana, po kolejnych 3 miesiacach pada drugi dysk. Nie polecam.... Rozwiń dalej

Volten
Volten
8 lat temu

Dysk padł po 4 miesiącach w nowym laptopie Dell Inspiron 7559 !!!... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Volten

Volten, bardzo prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym, który postara się rozwiązać problemy z Twoim sprzętem. Jesteśmy do Twoje dyspozycji serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30.... Rozwiń dalej

Art
Art
7 lat temu

Dysk padł kompletnie po 1,5 roku używania; nawet BIOS go nie widzi.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Art

Bardzo prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym, postaramy się znaleźć rozwiązanie tej sytuacji. Jesteśmy do Twojej dyspozycji: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30.... Rozwiń dalej

Wojt
Wojt
7 lat temu

Kupiony razem z laptopem lenovo y700. Laptopa mam 1,5 roku i dysk padł kompletnie bez żadnych wcześniejszych sygnałów-nagle wiesza sie system, po restarcie nie jest już widoczny w BIOS.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Wojt

Bardzo prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym, postaramy się znaleźć rozwiązanie tej sytuacji. Jesteśmy do Twojej dyspozycji: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30.... Rozwiń dalej

Visnia
Visnia
9 lat temu

Dysk zamontowany w Lenovo IdeaPad Y700 i działa, aż miło. System gotowy do pracy w ciagu kilku sekund. Działa w oparciu o SandForce przez co zdecydowanie podniósł wydajnosc mojego notebooka przy niskim zuzyciu energii. Dobrze radzi sobie przy wiekszych obciazeniach, pracuje bardzo stabilnie.Wszystko w porzadku, cena przystepna takze polecam.
... Rozwiń dalej

Edward
Edward
4 lata temu

Miałem zamontowany ten dysk w nowym laptopie HP Pavillon oprócz drugiego 1T tradycyjnego. Właśnie padł nagle, bez ostrzeżenia i nie widzi go BIOS. Co prawda działał jako systemowy 4 lata ale ja z laptopa korzystałem wyjątkowo i bardzo sporadycznie. Padł po najnowszej aktualizacji Win10. Mam w domu stacjonarny z dużym ekranem na którym mam 3 dyski SSD i choć są też kilkuletnie to działają normalnie a włączone są codziennie przez najmniej przez 10 godzin.... Rozwiń dalej

Test ADATA 128GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900
Jakub
Jakub
6 lat temu

Uwaga! Dysk Pada BARDZO szybko! Pierwszy padł po 2 miesiącach, drugi akurat 2 dni po gwarancji. Nie widzi go BIOS ani nic. Wszystkie dane stracone.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Jakub

Jakub, przykro nam z powodu powstałych niedogodności. Skontaktuj się z naszym Serwisem pod adresem serwis@x-kom.pl lub numerem 34 377 00 30. Postaramy się pomóc.... Rozwiń dalej

draco911
draco911
6 lat temu

chodził ładnie około 14 miesięcy ale już widzę ze umiera , charakterystycznie zawiesza działanie systemu w sposób nagły na 1-2 s bądź nie równo działają multimedia... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do draco911

Przykro nam z powodu opisanych trudności z działaniem dysku. Zachęcamy do kontaktu z naszym działem wsparcia technicznego pod numerem: 34 377 00 30 lub mailowo pod adresem: serwis@x-kom.pl. Postaramy się pomóc. ... Rozwiń dalej

Paulina
Paulina
7 lat temu

Dysk zamontowany w Dell Inspiron 7559 padł po 2 latach użytkowania. Nie jest nawet widoczny w BIOSie, nie do odzyskania. Nie polecam.... Rozwiń dalej

Talar
Talar
9 lat temu

Małych rozmiarów, z cienkim profilem i trzeba przyznać, że pojemność i prędkość robią swoje, system dostaje konkretnego kopa. Po montażu dysk trzeba zainicjować, bynajmniej w moim przypadku tak się stało, ale krok, po kroku wszystko dokładnie jest opisane, więc problemu nie powinno być. ... Rozwiń dalej

stafan
stafan
9 lat temu

Dysk spełnia swoje zdania. Mam dwa i każdy zamontowany w innym miejscu. Zarówno o obu sprawuje się świetnie. Dodam, że dysk znacznie zwiększył prędkość mojego ultrabooka. Zachęcam... Rozwiń dalej

jorkus
jorkus
9 lat temu

Gabaryty idealne do ultrabooków. Płytka solidnie zrobiona, montaż szybki. Na płytce umieszczono kontroler LSI SandForce SF-2281, co zdecydowanie idzie na plus. ... Rozwiń dalej

Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.