(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie
ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 1
ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 2ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 2
ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 3ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 3
ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 1
ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 2
ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD - 535298 - zdjęcie 3

ICY BOX USB-C - HDMI, USB, VGA, RJ-45, PD

od: ICY BOX|kod producenta: IB-DK2106-C|kod x-kom: 535298
  • Typ:Stacja dokująca
  • Kompatybilność:Uniwersalny
  • Interfejs:USB-C
  • Złącza:USB 3.0 - 3 szt., USB 3.0 Typ C - 1 szt., VGA - 1 szt., HDMI - 2 szt., RJ-45, Wejście / wyjście audio - 1 szt., Czytnik kart pamięci - 1 szt.

Specyfikacja

Opinie

4,1/5
(21 opinii)
5
13
4
2
3
2
2
3
1
1

Opinie użytkowników (21)

Andrzej
Andrzej
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Produkt świetny, niestety awaryjny. Co jakiś czas trzeba go odpinać i podpinać do laptopa, bo system przestaje widzieć dyski i 2 monitory podłączone po HDMI tracą sygnał...... Rozwiń dalej

Mikołaj
Mikołaj
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Świetny produkt. Pozwala dodać do laptopa dwa kolejne monitory w trybie rozszerzenia ekranu co było dla mnie najważniejsze cechą. Jakość wykonania jest na dobrym poziomie.... Rozwiń dalej

Tomasz
Tomasz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Niestety produkt po niespełna dwóch miesiącach odmówił posłuszeństwa.
Stacja przestała dostarczać zasilanie do laptopa
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Tomasz

Tomaszu, Twoja reklamacja jest już zakończona. Liczymy, że Twoja nowa stacja działa bezproblemowo i jesteś z niej zadowolony.

Jeśli będziesz chciał zmienić swoją opinię, napisz do nas mejl pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
Marta
... Rozwiń dalej

Wojciech
Wojciech
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Uwielbiam, w koncu wszystkie kable podpiete do jednej rzeczy i aby miec do nich wszystkich dostep wystarczy jedno USB-C... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
8 miesięcy temu

Uwaga: duża stacja dokujaca. Zamawiając nie sprawdziłem wymiarów i się mega zdziwiłem 🤯 ale i tak jest przeznaczona do użytku domowego (przeważnie), zatem zostawiłem. Działa, obsługuje dwa monitory, portów bardzo dużo. Wszystko w porządku! Kupiona w promocyjnej cenie, więc jestem bardzo zadowolony.... Rozwiń dalej

Patryk
Patryk
Potwierdzony zakup
8 miesięcy temu
Maksym
Maksym
Potwierdzony zakup
10 miesięcy temu
Damian Wożniczka - Dział
Damian Wożniczka - Dział
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu

Tu wręcz odwrotnie bardzo fajnie działa z laptopami Lenovo ThinkPad szybko się łączy i bezproblemowo nawet na dwa monitory po HDMI.... Rozwiń dalej

Mateusz
Mateusz
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu

Spełnia role stacji dokującej jednak szczerze wątpię że jest w stanie obsłużyć 2 monitory 4K. Posiadam dwa monitory: LG 28MQ780 DualUp Ergo oraz BenQ EX3410R. Testowałem ją na dwóch laptopach, w obydwu przypadkach jestem w stanie ustawić natywną rozdzielczość tylko na jednym z monitorów, drugi monitor posiada do wyboru maksymalnie 1920x1080 ( w przypadku LG rozdzielczość była jeszcze mniejsza). Jestem pewien że nie jest to problem karty graficznej e.g. RTX A2000 ponieważ kiedy jeden z monitorów (LG) był podpięty do stacji dokującej a drugi (BenQ) bezpośrednio do laptopa to byłem w stanie ustawić natywne rozdzielczości na obydwu. Możliwe że problem leży w dość nietypowym formacie obrazu LG (16:18) i stacja dokująca głupieje ale nawet jeśli to jest przyczyną to dalej słabo to świadczy o produkcie.... Rozwiń dalej

Kacper
Kacper
Potwierdzony zakup
2 lata temu

ok... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Dock się sprawdza ale wymaga zasilacza 90W. Przy 77 się wiesza.... Rozwiń dalej

7sun Łukasz
7sun Łukasz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Ok... Rozwiń dalej

Mariusz
Mariusz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Niestety po podłączeniu do laptopa, działał przez dwa dni. Po tym czasie jak się okazało "padł" port w laptopie (być może przypadek). W każdym razie od tego czasu nie działa funkcją ładowania przez USB-c na żadnym z laptopow które posiadam (w sumie trzy różne maszyny). Porty USB i HDMI działaj reszty nie sprawdzałem.... Rozwiń dalej

Marta z x-komu
Marta z x-komuOdpowiedź do Mariusz

Mariuszu, dodałeś swoją opinię prawie 3 miesiące od zakupu stacji. W naszym sklepie masz 15 dni na zwrot lub wymianę urządzenia, jeśli ma wadę fabryczną lub usterkę. Po tym terminie możesz je zareklamować.

Twoja stacja ma dwuletnią gwarancję producenta. Skontaktuj się z serwisem producenta, by ją zareklamować. Możesz też wypełnić formularz reklamacyjny na naszej stronie.

Jeśli będziesz chciał zmienić swoją opinię, napisz do nas mejl pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
... Rozwiń dalej

Jarosław
Jarosław
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Do pełnej funkcjonalności potrzebuje zasilacza USB-C z PD... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Sprzęt dość mocno się grzeje. Na ten moment widzę, że potrafi stracić sygnał z jednego HDMI - gdzie im dłużej go używam tym sytuacja częściej się zdarza.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Marcin

Marcinie, zachęcamy do zgłoszenia usterki poprzez formularz dostępny na stronie: https://www.x-kom.pl/serwis#zglos-reklamacje. Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii, będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu. Paweł
... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.