(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 1
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 2HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 2
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 3HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 3
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 4HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 4
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 1HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 1
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 2HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 2
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 3HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 3
HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 4HP Reverb G2 - 593785 - zdjęcie 4
od: HP|kod producenta: 1N0T5AA|kod x-kom: 593785
  • Kompatybilność:PC, SteamVR
  • Rozdzielczość ekranu:4320 x 2160
  • Pole widzenia:114º
  • Dźwięk:Wbudowane głośniki
3 199,00 zł
Możesz kupić maksymalnie 2 sztuki tego produktu na osobę albo inny podmiot, ponieważ jego dostępność jest ograniczona. Zobacz co mówi sklepu o ofercie specjalnej, w rozdziale IV, punkcie 18.

Dokonaj najlepszego wyboru

Zobacz film ukazujący zalety i najdrobniejsze szczegóły HP Reverb G2. Dowiedz się więcej i poznaj najważniejsze cechy, oglądając poniższy materiał wideo.

*Specyfikacja może się różnić w zależności od modelu i/lub regionu.

3D

Zestaw do wirtualnej rzeczywistości HP Reverb G2 V2

Poznaj HP Reverb G2 - bezkompromisowy zestaw do wirtualnej rzeczywistości, który wyróżnia się realistycznym obrazem i niezwykle głęboką przestrzenią dźwiękową. Posiada również doskonałe zdolności śledzenia oraz ��wietną wydajność, co czyni go przełomowym urządzeniem będącym nowym standardem w wirtualnej rzeczywistości.

Zestaw Reverb G2 został stworzony dzięki współpracy firmy HP z firmami Valve i Microsoft, dzięki czemu dostarcza on jeszcze lepszych wrażeń w porównaniu do poprzedniego modelu - Reverb G1. Ergonomiczna konstrukcja zestawu HP Reverb G2 zapewnia doskonały komfort podczas użytkowania.

Co więcej, odświeżona wersja V2 zestawu Reverb G2 jest jeszcze lepsza. Poprawione zostało działanie i śledzenie kontrolerów. Ulepszona została również konstrukcja gogli, która teraz pozwala dostosować odległość między soczewkami a gałkami ocznymi. Ostatnim elementem, który uległ poprawie jest kabel, który teraz jest kompatybilmy również z systemami opartymi na procesorach AMD.

Z przyczyn zdrowotnych nie zaleca się korzystania z gogli przez dzieci poniżej 13 roku życia.

Zestaw do wirtualnej rzeczywistości HP Reverb G2
ikona

Ulepszona wersja gogli Reverb G2

Zestaw do wirtualnej rzeczywistości HP Reverb G2 zyskał poprawioną wersję i dzięki temu stał się jeszcze lepszy. Poprawione zostało działanie kontrolerów, które teraz oferują lepsze śledzenie ruchów poniżej pasa, rejestrując o 30% większy obszar w pionie.

Ponadto dzięki nowej regulowanej konstrukcji możesz łatwo dostosować odległość oczu od soczewek, aby uzyskać lepsze wrażenia wizualne.

Ostatnim elementem, który uległ poprawie, jest 6-metrowy kabel, który jest teraz kompatybilny również ze wszystkimi komputerami opartymi na procesorach AMD. Komputery z procesorami Intel nadal są kompatybilne.

Ulepszona wersja gogli Reverb G2
2 w 1

Wyjątkowe połączenie obrazu i dźwięku

Zestaw do wirtualnej rzeczywistości HP Reverb G2 wyposażono w czołowe w branży soczewki i słuchawki od firmy Valve. Ponadto, gogle oferują wysoką rozdzielczość oraz w pełni przestrzenny dźwięk.

Co więcej, dzięki pozbawionym tzw. efektu cloudingu panelom LCD o rozdzielczości 2160 x 2160 pikseli na każde oko, możesz teraz zobaczyć więcej szczegółów niż kiedykolwiek wcześniej.

Wyjątkowe połączenie obrazu i dźwięku
wbudowana kamera

Więcej kamer, lepsze śledzenie

Cztery wbudowane w gogle VR HP Reverb G2 kamery, niewymagające korzystania z czujników zewnętrznych sprawia, że system śledzi znacznie więcej ruchów (w porównaniu do modelu Reverb G2), nawet tych najbardziej dynamicznych.

Dodatkowo, mniejsza i bardziej ergonomiczna konstrukcja kontrolerów sprawia, że są one wygodniejsze, a użytkownik będzie je trzymać bardziej naturalnie.

Więcej kamer, lepsze śledzenie
łatwa obsługa

Maksymalny komfort użytkowania

HP Reverb G2 to zestaw do wirtualnej rzeczywistości, który dostosowuje się do Ciebie. Ciesz się maksymalnym komfortem użytkowania przez długi czas.

Elastyczne materiały, większa poduszka oraz regulacja rozstawu soczewek* pozwolą Ci dostosować ustawienia zestawu do Ciebie, niezależnie od kształtu i rozmiaru twarzy.

*Dostępna jest funkcja regulacji odległości międzyźrenicowej (IPD). Produkt nie posiada funkcji oddalenia źrenicy wyjściowej (eye relief).

Maksymalny komfort użytkowania
recenzja

Wybierz inteligentnie

 

Zastanawiasz się nad zakupem gogli VR? Nie wiesz, jak HP Reverb G2 sprawdzą się w codziennym użytkowaniu? Przeczytaj opinię Igora Omelianiuka, redaktora portalu Geex.

HP Reverb G2

Jeżeli jesteś fanem symulatorów VR, a w szczególności tych poświęconych maszynom fruwającym po nieboskłonie, to bierz HP Reverb G2 bez zastanowienia. Gdy natomiast interesują Cię gry FPS, typu Arizona Sunshine, Onward czy Superhot, to propozycja od HP sprawdzi się całkiem nieźle z tym zastrzeżeniem, żeby starać się zawsze patrzeć na własne ręce w grze.

Igor Omelianiuk

Redaktor portalu Geex

 

Specyfikacja

Kompatybilność
PC
SteamVR
Rozdzielczość ekranu
4320 x 2160 (2160 x 2160 na każde oko)
Przekątna ekranu
2 x 2,89"
Częstotliwość odświeżania
90 Hz
Pole widzenia
114º
Dźwięk
Wbudowane głośniki
Czujniki
Akcelerometr
Magnetometr
Żyroskop
6DoF
Złącza
DisplayPort 1.3 - 1 szt.
USB-C 3.0 - 1 szt.
Minimalne wymagania sprzętowe
Windows 10
Dołączone akcesoria
Kabel
Kontroler - 2 szt.
Przejściówka DisplayPort -> mini-DisplayPort
Adapter przekaźnika (USB-C)
Dodatkowe informacje
Wyświetlacz LCD
Szerokość
84 mm
Głębokość
186 mm
Wysokość
75 mm
Waga
550 g
Gwarancja
36 miesięcy (gwarancja producenta)
Kod producenta
1N0T5AA
Kod x-kom
593785

Opinie

Od maja 2024 wprowadziliśmy nowy system oceniania. Oceny dla produktu zostały przeliczone z 6-gwiazdkowego systemu na nowy 5-gwiazdkowy system.
4,4/5
(60 opinii)
5
39
4
12
3
4
2
2
1
3

Zdjęcia użytkowników (5)

HP Reverb G2 - Andrzej
HP Reverb G2 - Andrzej
HP Reverb G2 - YouInVR
HP Reverb G2 - Andrzej
HP Reverb G2 - Karol

Opinie użytkowników (60)

Piotr
Piotr
3 lata temu

Odradzam zakup tych okularów. Po 2 miesiącach oczekiwania otrzymałem wadliwy produkt (problem z portem usb). Serwis HP kazał mi odesłać okulary do Warszawy. Wczoraj minął miesiąc od mojego zgłoszenia, a ja nie mam ani okularów, ani pieniędzy. Mimo, że HP ma 2 tygodnie na rozpatrzenie reklamacji. Nie odpisują na maile, telefoniści nie posiadają żadnych informacji i w żaden sposób nie są pomocni. Wyjątkowy brak szacunku dla klienta, jego czasu i pieniędzy. Nie życzę wam, abyście mieli kiedykolwiek z nimi do czynienia.... Rozwiń dalej

Bartłomiej
Bartłomiej
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Dostałem wszystko w firmowym pudełku, sam headset super, wszystko udało się połączyć i działało - lewy kontroler się notorycznie zacina (gałka) i nie powraca automatycznie na miejsce! Po prostu za prawie 3,200 zł przesłano mi fizycznie wybrakowany sprzęt, bo żadnego innego kontrolera nie da się oczywiście z tym użyć. I co mam teraz zrobić? Używanie lewego kontrolera do poruszania się jest bardzo trudne i uciążliwe. Czy naprawdę nikt w HP nie przetestował, czy przesyłają wadliwy kontroler czy nie? Co z gwarancją? Mam czekać dwa miesiące znowu?

Gdyby nie ten wadliwy kontroler, byłbym zadowolony z zakupu, ale niestety w tej sytuacji jestem BARDZO rozczarowany produktem.
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Bartłomiej

Przykro nam z powodu opisanych niedogodności. Jeżeli zakupiony produkt posiadał wadę fabryczną lub był uszkodzony — masz możliwość zwrotu lub wymiany na inny w terminie do 15 dni od daty zakupu. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.... Rozwiń dalej

Bartek
Bartek
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Okulary otrzymałem zgodnie z informacją o dostawach X-KOM (początek grudnia)
HP Reverb G2 to obecnie najlepsze okulary VR pod względem jakości obrazu na rynku!
Idealny headset do symulatorów... jednak trzeba iść na pewne kompromisy wybierając HP Reverb G2 jako headset do ogólnych zastosowań.

Plusy:
- Wybitna jakość obrazu
- Super rozdzielczość (najostrzejszy obraz VR)
- Wysokiej jakości system dźwięku od Valve Index
- Brak efektu "screen door"
- Bardzo dobre nasycenie kolorów oraz kontrast
- Niezły poziom czerni jak na ekran LCD
- Okulary wygodne i dosyć lekkie.
- Długi kabel 6m
- Mniejsze "God Rays" niż np w Oculus Quest 2
- FOV podobny jak w Oculus Quest II czy Rift S (przy pewnych warunkach)
Około 98 stopni (szerokość) oraz 110 stopni (pionowo)
- Regulacja IPD mechaniczna 60-68mm
- Niezły Sweetspot

Minusy:
- Śledzenie kontrolerów WMR jest gorsze od Oculusa i w pewnych grach jest to wyraźny minus.
- Czas pracy kontrolerów (ok 6h)
- Można użyć tylko akumulatorów 1,6V!!! NiZn 1,2V nie będą działać prawidłowo.
- Dosyć sztywny kabel (jednak o niebo lepszy niż w HP Reverb G1)
- FOV mocno zależny od anatomicznej głębokości osadzenia oczu
- Nadal występuje MURA, bardzo mocno ogranicznona, ale jest.
- Trzeba pamiętać, że headset w MAX detalach i rozdzielczość w SteamVR
6368x3096 przy odświeżaniu 90Hz potrafi zaginać nawet najmocniejsze GPU
Ale to właściwie ciężko nazwać minusem - nie jest to wina headsetu, że obsługuje wysokie rozdzielczości ;)

Pozdrawiam
... Rozwiń dalej

Andrzej
Andrzej
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Genialny następca Reverb V2. Poprawiono praktycznie wszystko. Po pierwsze już na starcie gogle są wygodniejsze przez znacznie grubszą piankę w części twarzowej, po drugie kabelek jest wreszcie w miarę cienki i nie tak sztywny jak u poprzednika do tego całkiem długi. W G2 mamy dwa osobne ekrany i możliwość mechanicznej regulacji rozstawu oczu jak w Rifcie. Ekrany są o wiele lepiej umieszczone niż w V2, dzięki temu nie widać patrząc przez soczewki krańca ekranu jak u poprzednika. Ostrość widzenia o wiele lepsza niż u konkurencji, w końcu to rozdzielczość robi robotę. Sweet Spot większy niż u poprzednika ale moim zdaniem jeszcze trochę do ideału brakuje. God rays jest ale bardzo delikatne i w skrajnie kontrastujących ze sobą kolorach jak czerń i biel. Same kontrolery do złudzenia przypominają te z Oculus Rifta CV1 i są tak samo wygodne, o niebo wygodniejsze od tych standardowych WMR.
Same paski i część mocowania na głowie jest o wiele lepsza i stabilniejsza, do tego paski mocowania nieco dłuższe przez co lepiej można je do siebie dopasować. System śledzenia golgi i kontrolerów ma teraz 4 kamerki a nie dwie i świetnie wychwytuje każdy zakres ruchów.
Jako nowość warto zauważyć że obok gogli dostajemy też zasilacz z którym ich używamy. Jeśli chodzi o mnie to ogromny progress w stosunku do poprzednika. Dla mnie idealny progress. Polecam, najlepsze co można kupić obecnie do VR. Nawet Pimax 8K ma mniejsze zagęszczenie PPI przez co obraz względem G2 jest mniej ostry.
... Rozwiń dalej

Test HP Reverb G2
Jacek
Jacek
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Gogle same w sobie są super, oczywiście głównym atutem są tu wyświetlacze. Przesiadłem się z Oculusa CV1 i to jest jak przesiadka z telewizora kineskopowego (o przyzwoitej rozdzielczości) na nowoczesny tv/monitor o dużej rozdzielczości. Obraz na 100% ss w SteamVR to dosłownie żyleta. Do symulatorów są po prostu doskonałe. Np. w DCS widać wszystko, każdy napis, licznik czy ekran, bez konieczności schylania się lub przybliżania. MS2020 w VR wygląda fenomenalnie. Jednak tutaj pojawia się problem wydajności. Przy ustawieniu 100% ss mój rtx 3090 dostaje zadyszki. Generalnie soft Oculusa wydaje się być bardziej przyjazny użytkownikowi, tutaj musimy odpalać dwa programy (Windows Mixed Reality i SteamVR). W Oculusie ASW działało dobrze - nie mogło utrzymać 90 klatek, to zbijało na 45 i wyglądało ładnie i chodziło płynnie. Tutaj miałem ogromny problem, bo moje gry nie były zbijane do połowy freshrate'u, pomimo że ustawiałem tę opcję wszędzie gdzie mogłem. Chodzi o to, że odchyły o kilka fpsów (~82-85) jeszcze nie są tragedią, ale poniżej ekran zaczynał się tragicznie rwać. Po kilku godzinach szukania jak zablokować globalnie na 45 klatkach znalazłem post na reddicie ("[Mini Guide] How to Optimize your and my Windows Mixed reality FPS 100%!"), który wskazywał na konieczność ręcznej edycji pliku konfiguracyjnego. Domyślnie reprojekcja jest wyłączona. Zmiana opcji i teraz 100%ss i 45fpsów jest piękne i płynne. Aha jeszcze tak z minusów to kabel, będący porządnym, grubym kablem) jest tak jakby gumowaty, przez co jest duże tarcie pomiędzy nim, a ubraniem przy machaniu głową. Myślę, że osobiście owinę czymś odcinek przy goglach. Co do trackingu niestety się nie wypowiem, bo nie testowałem. Ogólnie rzecz biorąc to świetne gogle, ale potrzebują potężnego kompa.... Rozwiń dalej

Adam
Adam
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Sprzęt otrzymałem dzisiaj. Również wpadłem na problem 7-14. Problem jest powszechny i dotyczy głównie płyt z chipsetami AMD (u mnie Asus Prime x570-Pro) spowodowany bodajże zbyt długim kablem gogli oraz brakiem zewnętrznego zasilania USB.

Parę rozwiązań:
- podłączenie usb przez zewnętrzny AKTYWNY hub USB lub przez monitor jeśli ma USB (w zasadzie obojętnie co, byle miało zewnętrzne zasilanie)
- zadziała również z portami na obudowie pod warunkiem zasilania SATA
- ja osobiście nie mam powyższych więc zacząłem odinstalowywać po kolei sterowniki USB z panelu sterowania, aż do momentu kiedy mi wyłączyło mysz. Po restarcie WIN10 porty się na nowo zainstalowały, a gogle podpięte pod wcześniejszy port myszy zadziałały.
... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Rzadko piszę opinię ale tym razem po prostu muszę. Absolutnie nie polecam tych konkretnych gogli (przynajmniej nie w tej cenie - nie mam tu na myśli x-komu tylko cenę rynkową sprzętu), tzw "Sweet Spot" w tych goglach to kompletna porażka. Zapomnijcie o rozglądaniu się w trakcie rozgrywki. Obraz jest ostry tylko i wyłącznie wtedy kiedy patrzycie do przodu. Każdorazowe odwrócenie wzroku skutkuje kompletnym rozmazaniem. Ktoś powie, że to wina źle ustawionego IPD lub pasków itp. ale uwierzcie, że nie. Próbowałem absolutnie wszystkiego i niestety nic nie skutkowało. Problem leży w samych soczewkach, na których jak widać producent oszczędził. Mam porównanie w odniesieniu do Oculusa (Rift S i Quest 2) i ten problem tam nie występuje. Nie polecam również dla osób w okularach. Ciężko jest zmieścić okulary, których ramka ma 13,5 cm szerokości. W moim przypadku po wyregulowaniu między policzkami a gąbką miałem lukę na centymetr co je dyskwalifikuje. Dwie rzeczy mogę pochwalić. Pierwsza to głośniki a druga sam ekran - rozdzielczość jest b.dobra praktycznie nie widać poszczególnych pikseli. Problem z ostrością jest bardzo powszechny, można znaleźć mnóstwo postów na ten temat na zagranicznych forach, na które niestety nie natknąłem się przed zakupem. Nie jest to problem pojedynczych egzemplarzy. Swój egzemplarz zwróciłem.... Rozwiń dalej

YouInVR
YouInVR
Potwierdzony zakup
3 lata temu

HP Reverb G2 spisuje się jak narazie wprost rewelacyjnie. Wszystko zadziałało natychmiast i bezproblemowo.

Obraz ma niesamowitą jakość. Nie widzę wad. Nie przeszkadza, że nie jest to OLED, bo poziom czerni jest bardzo satysfakcjonujący. Kolory soczyste. Obraz niesamowicie ostry. Dobre soczewki. Miałem wcześniej Samsung Odyssey+ przez 2 lata, który ma ekran OLED i mam tu porównanie.

W SteamVR ustawienie supersampling na 100% czyli 3164x3096 pikseli na oko. Właśnie kupiona na próbę karta MSI GeForce 3060 Ti Trio spokojnie daje radę przy tych niesamowicie wysokich ustawieniach, w tytułach które uruchomiłem, więc zapewne zostanie ze mna na dłużej.

Nie piszę o MSFS 2020, bo tam i GeForce 3090 ma problemy :-)

Pavlov VR działa pięknie. Tekstury na mundurach i w mapach Pavlov VR robią wrażenie. Kontrolery w grze sprawują się bezproblemowo. Bardzo precyzyjne.

VRChat to poezja. Mój ulubiony świat "Treehouse in the Shade" wygląda przepięknie w HP Reverb G2.

Uważam, że to obecnie najlepsze gogle na rynku. To co mnie pozytywnie zaskoczyło to waga i wymiary tych gogli. Dużo lżejsze od Samsung Odyssey+ i innych Windows Mixed Reality, Rift S, Vive.
Są bardziej kompaktowe.

Dźwięk bardzo dobry, a słuchawki nie dotykają uszu. Rozwiązanie z gogli Valve Index. Ma to zalety, ale też pewne wady. Chyba wolę jednak rozwiązanie z Odyssey+, z przylegającymi do uszu słuchawkami ze skóry z miękka gąbką wewnątrz. Lepsza immersja. Kto chce może odczepić te słuchawki i użyć swoje z bluetooth.

Polecam HP Reverb G2 z całą mocą. Rewelacyjny sprzęt, za rozsądną cenę i naprawdę next-gen!

Konrad
... Rozwiń dalej

Test HP Reverb G2
Andrzej
Andrzej
3 lata temu

Przesiadam się z Rift CV1.
+ Jakość obrazu jest w porównaniu z Rift niesamowita. Znacznie większa rozdzielczość sprawia że już da się czytać tekst w goglach.
+ Nie ma efektu screen-door - nie są widoczne odstępy między pikselami
+ God rays też w zasadzie zostały wyeliminowane
+ Sweet spot jest spory
- Rozmycie obrazu na krańcach pola widzenia (nie przeszkadza w trakcie gry, ale jest zauważalne-subiektywne odczucie)
+ Jakość audio jest naprawdę dobra
- Śledzenie kontrolerów czasem nie daje rady, szczególnie gdy kontroler jest blisko gogli lub blisko ciała. Wiem że to wina sposobu śledzenia ale jednak
- Baterie w kontrolerach dość szybko się rozładowują. Dobrze się zaopatrzyć w 1.5V akumulatory. Standardowe 1.2V to nie jest dobry wybór.
+ Nie ma stacji bazowych więc śledzenie 360 stopni po prostu działa
+ Długi kabel
+- Przy takiej rozdzielczości potrzebna jest mocna karta graficzna
... Rozwiń dalej

Grzegorz
Grzegorz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Patryk , ten błąd to problem z portami usb w twojej płycie głównej prawdopodobnie posiadasz x570 lub b330 /b550 na tych płytach jest problem , jeśli masz jedną z tych płyt zastosuj, przełączaj na inne porty USB najlepiej usb c lub USB 3.1/3.2 jeśli to nie pomorze , podłącz google do innego kompa / laptopa i znów do swojego , ten błąd to problem sterowników na twojej płycie głównej na różnorodnych forach znajdziesz odpowiedź .... Rozwiń dalej

Mariusz
Mariusz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Zalety:
+ zamiata popularną konkurencję jeśli chodzi o jakość obrazu, serio reszta nie ma tu czego szukać
+ dziecinnie prosta konfiguracja, w Win10 samo się wszystko zainstaluje i przeprowadzi przez kalibrację
+ bardzo dobre głośniki, jestem mega zaskoczony
+ "analogowa" kalibracja rozstawu soczewek pozwala precyzyjnie dostosować gogle pod siebie

Takiese
~ wymaga porządnego PC... Na prawdę porządnego... Ale jak ktoś chce dobrą jakość to trzeba się z tym liczyć ;)
~ FOV i tak jest przeciętny, nie ma tragedii ale jak ktoś się przesiada z innego zestawu to pewnie takie coś zauważy

Wady:
- tracking kontrolerów na bazie kamerek czasem skutkuje "gubieniem rąk" gdy np schowamy je za plecy albo podniesiemy nad głowę
- to wciąż zestaw na kablu, wymaga zorganizowania sobie przestrzeni

(!) są dwie wersje zestawu V1 i V2, ja dostałem z x-kom V2. Nowsza wersja ma większy FOV (dwuczęściowa wkładka z gąbką), lekko poprawiony tracking kontrolerów (inne kamerki) i rozwiązuje problemy z USB na platformie AMD (inny kabel i zasilanie) Sam mam AMD (X570) i nie doświadczyłem żadnych problemów :)
... Rozwiń dalej

Paweł
Paweł
3 lata temu

Doskonały sprzęt - wreszcie mamy jakość obrazu VR bez kompromisów. W parze z bardzo wydajnym komputerem to najlepsze, co można kupić na rynku. HL: Alyx wygląda obłędnie i wiem, że na tym headsecie grę przejdę niejeden raz. Wszystkie drobne wady zostały zmaiecione pod dywan REWELACYJNĄ jakością obrazu (rozdzielczość, całkowity brak screen-door effect, minimalny efekt halo (glare). Po Valve Index - zmiana jakby przeskoczyło się od razu minimum jedną generację sprzętu - MUST HAVE dla wszystkich, którzy chcą mieć najlepsze dostępne doświadczenie VR na rynku!... Rozwiń dalej

Mateusz
Mateusz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Obecnie najlepsze gogle VR pod względem jakości obrazu, wszystko wygląda bajecznie. Żeby kontrolery ruchowe działały jak najlepiej należy niestety dokupić cztery akumulatorki AA o napięciu co najmniej 1,5V (najlepiej Li-ion) z ładowarką, które nie są łatwo dostępne w Polsce. Polecam marki Hixon czy Jugee.... Rozwiń dalej

odk
odk
Potwierdzony zakup
2 lata temu

To mój pierwszy headset do VR'u i ogólnie jest dobrze... tylko dobrze. Użytkuje już dwa tygodnie do Beat Saber'a, Half life: Alyx oraz Pavlov.
Plusy:
+ wyraźny obraz*
+ relatywnie tani
+ ładnie zapakowane i zawiera wszystko co mogło by być potrzebne do uruchomienia (włącznie z bateriami do kontrolerów)
+ mocowanie headsetu jest wygodne, dość dobrze trzyma szczególnie jak ma się większa głowę (z mniejszymi czasem potrafi się ruszyc) i łatwo je dostosować
+ mocny kabel z wystarczająco długi by moc grać na stojąco i nieznacznie się przemieszczać ale...

Minusy:
- ...do grania z chodzeniem po dużym pokoju może być dość krótki szczególnie że jest dość sztywny przez co czasem trzeba się pokręcić w jedna stronę by go 'odplątać'
- tracking kontrolerów jako że jest zależny od tego gdzie skierowany jest headset to czasem zawodzi i dodatkowo jest stosunkowo nieprecyzyjny co dobrze widać w Pavlov'ie
- kontrolery szybko zużywają baterie wiec 2 zestawy po 4 akumulatorki to konieczność
- kontrolery są dość nieergonomiczne i śliskie i w takim beat saberze staja się jeszcze bardziej śliskie
- jako że headset opiera swoje pozycjonowanie o m.in. kamery to wymaga by pokój był dobrze oświetlony gdyż inaczej np. schylanie nie zostanie zarejestrowane
- dość wąskie pole widzenia - ~40% tego co widzi człowiek w rzeczywistości)
- *obraz po bokach jest trochę rozmazany i to raczej nie wynika z mojej wady wzroku jako że potwierdziły mi to 4 inne osoby.

• jako że nie mam porównania z innymi headsetami to nie dam tego do minusów ale czasem są problemy z wydajnością mimo tego ze mam R5 3600X + 3070TI + 32GB RAM'u i Samsung evo 512GB na którym są gry i oprogramowanie jak SteamVR i WMR - problemy mogą polegać na tym ze Beat Saber czasem wymaga zmniejszenia jakości renderowania na 0.9 po to tylko by po zastosowaniu moc znów przywrócić wartość 1.0 bo inaczej gra ma jakieś 10fps'ów zaś czasem a czasem w HL:Alyx modele i tekstury lądują się w najniższej możliwej jakości (restart aplikacji pomaga)
... Rozwiń dalej

Adam
Adam
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Przesiadłem się z Rift-S. Jakość obrazu o niebo lepsza, to samo można powiedzieć o dźwięku. Same gogle również są wyraźnie lżejsze i wygodniej leżą. Duży plus za możliwość odchylenia gogli od opaski, dzięki czemu łatwo się je zakłada i zdejmuje. Śledzenie ruchu kontrolerów gorsze od Rift-S/Quest 2 ale akceptowalne (uzyskuję ten sam score po intensywnej rundzie w Beat Saber więc jest OK). Jest to kwestia odpowiedniego użytkowania i przyzwyczajenia.
Jeden minus o którym nigdzie indziej nie przeczytałem - gogle potrafią się grzać dosyć intensywnie więc po dłuższym użytkowaniu twarz spocona (a gruby nie jestem).
Przy obecnej cenie tego zestawu i konkurencji jest to najlepszy wybór.
... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x‑komu.