x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 1
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 2
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 3Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 3
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 4Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 4
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 5Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 5
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 6Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 6
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 1
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 2
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 3
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 4
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 5
Thronmax Stream GO X1 1080P - 598591 - zdjęcie 6

Thronmax Stream GO X1 1080P

od: Thronmax|kod producenta: X1|kod x-kom: 598591
  • Rozdzielczość połączeń:FullHD
  • Rozdzielczość nagrań:FullHD
  • Mikrofon:Wbudowany - 1 szt.
  • Łączność:USB 2.0

Specyfikacja

Opinie

4,3/5
(123 opinie)
5
75
4
26
3
15
2
4
1
3

Zdjęcia użytkowników (5)

Thronmax Stream GO X1 1080P - Michał
Thronmax Stream GO X1 1080P - Jakub
Thronmax Stream GO X1 1080P - Szymon
Thronmax Stream GO X1 1080P - Marcin
Thronmax Stream GO X1 1080P - GrzechotniK

Opinie użytkowników (123)

ja
ja
5 lat temu

super do e lekcji... Rozwiń dalej

Miłosz
Miłosz
5 lat temu

Polecam bardzo serdecznie z całego serduszka... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
5 lat temu

Super... Rozwiń dalej

GrzechotniK
GrzechotniK
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Mała cena. Przyszło w 1 dzień... Rozwiń dalej

Test Thronmax Stream GO X1 1080P
Karol
Karol
5 lat temu

Dobra jakość obrazu, jednak potrzebne jest dobre oświetlenie. Jakość wbudowanego mikrofonu zadowalająca, nie jest wybitna lecz jest dobra jak na moje potrzeby.... Rozwiń dalej

Andrzej
Andrzej
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Jestem zawiedziony, bardzo ciemny obraz, wbudowana kamerka w laptopa daje lepszy obraz. Dodatkowo obraz jest zniekształcony, zaokrąglony chodź to aż tak nie przeszkadza. Ogólnie nie polecam.
Potrzebowałem kamerki na monitor, żeby nie musieć mieć otwartego laptopa i nie mieć obrazu z boku jak laptop stoi obok, ale nie wiem czy będę tej kamerki używał bo z laptopa dużo lepszy oraz (chodź rozdzielczość mniejsza).
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Andrzej

Andrzej, nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. Jeśli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, w terminie 15 dni od zakupu masz możliwość zwrotu lub wymiany na inny model. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.
... Rozwiń dalej

Aleksander
Aleksander
4 lata temu

Jak na swoją cenę polecam każdemu. Super jakość obrazu... Rozwiń dalej

Bernard
Bernard
4 lata temu

Kamera działała bardzo dobrze do czasu...

Po pół roku codziennego użytkowania w celach spotkań online, w pewny dzień po podłączeniu do komputera pojawił się komunikat o skoku napięcia na porcie usb. Kabel stał się natychmiastowo bardzo gorący, jak również usb w komputerze. Kamera przestała działać całkowicie .
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Bernard

Bernardzie, Twoja kamera internetowa ma roczną gwarancję producenta. Jeśli masz z nią problemy – możesz skontaktować się z naszym serwisem. Chętnie Ci doradzimy. ... Rozwiń dalej

Paweł
Paweł
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu

Muszę oddać produkt. Ostatnio nie mam szczęścia do sprzętów z xkom. Obraz niestety miga.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Paweł

Pawle, jeśli nagrywany obraz miga, w pierwszej kolejności sprawdź oświetlenie sceny. Jeśli używasz żarówek LED / oświetlenia LED — musisz dostosować szybkość migawki do działania oświetlenia (przy zasilaniu sieciowym jest to 50 Hz, czyli migawka musi być ustawiona na 1/50, przy zasilaniu bateryjnym musisz sprawdzić, jakie ustawienie nie będzie miało tego problemu).

Jeśli będziesz chciał zmienić swoją opinię, możesz skontaktować się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
3 lata temu

Słabe!!! Kamerka ma jakość dobrą przez miesiąc po czasie kamerka nie działa:(
tutaj zdjęcie:
... Rozwiń dalej

Test Thronmax Stream GO X1 1080P
x-kom
x-komOdpowiedź do Jakub

Jakubie, Twoja kamerka ma roczną gwarancję producenta. Nasz serwis próbował skontaktować się z Tobą mejlowo, by zaproponować Ci złożenie reklamacji.... Rozwiń dalej

SMYK
SMYK
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Bardzo świetna do streamów... Rozwiń dalej

Michał
Michał
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Kamerka spoko, jednak obsługa 1 gwiazdka przy chęci zwrotu czekam 1,5 miesiąca i nadal nic, nie fajnie... Rozwiń dalej

Marta z x-komu
Marta z x-komuOdpowiedź do Michał

Michale, przepraszamy Cię za nieprzyjemności, które Cię spotkały. Skontaktowaliśmy się z Tobą, by wyjaśnić tę sprawę. Wystawaliśmy również korektę do Twojego zamówienia oraz zwróciliśmy Ci pieniądze. Liczymy, że dasz nam drugą szansę i skorzystasz ponownie z naszej oferty. ... Rozwiń dalej

Bartłomiej
Bartłomiej
Potwierdzony zakup
6 miesięcy temu

Świetna kamerka za niewielkie pieniądze.... Rozwiń dalej

Paulina
Paulina
Potwierdzony zakup
6 miesięcy temu
Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
9 miesięcy temu

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.