(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 1
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 2Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 2
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 3Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 3
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 4Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 4
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 5Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 5
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 1
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 2
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 3
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 4
Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - 633820 - zdjęcie 5
od: Xblitz|kod x-kom: 633820
  • Rozdzielczość:FullHD 1080p
  • Kąt widzenia:120°
  • Ekran:2,0", TFT LCD
  • Tylna kamera:Nie

Specyfikacja

Opinie

3,5/5
(56 opinii)
5
21
4
10
3
12
2
4
1
9

Zdjęcia użytkowników (1)

Xblitz Z8 FullHD/2"/120 - D

Opinie użytkowników (56)

D
D
Potwierdzony zakup
4 lata temu

Nie rozumiem skąd te opnie pozytywne o tym rejestratorze. Totalnie nie radzi sobie z ustawieniem jasności. Zobaczcie sobie na fotkach, słoneczny dzień. Porażka na całej linii. Chętnie bym ten badziew oddał. Wrócę do starej XBlitz Ghost, która ma ciut gorsze szczegóły na filmie, ale przynajmniej coś widać.... Rozwiń dalej

Test Xblitz Z8 FullHD/2"/120
Maciej
Maciej
Potwierdzony zakup
4 lata temu

Moja jest chyba wadliwa, bo po co tryb parkingowy jak kamera wyłącza się razem z zapłonem? Miałem ją włączona kilka godzin w sumie i nie nagrał się żaden film, karta sprawna, formatowana w urządzeniu i pokazuje ikonę nagrywania a nagrań brak.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Maciej

Macieju, skontaktowaliśmy się z Tobą mejlowo w tej sprawie.... Rozwiń dalej

Przemek
Przemek
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Kamerka nagrywa w słabej jakości. Bateria w tej kamerce nie istnieje, od samego początku użytkowania kamerka się wyłącza po odłączeniu zasilania. Do tego ładowarka samochodowa przestała działać po 2 tygodniach. Ogólnie nie polecam... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Przemek

Przemku, ta kamerka wyłącza się chwilę po odłączeniu od zasilania, w tym czasie kamerka zapisuje nagrania. Jeśli Twój wideorejestrator ma wadę fabryczną, możesz skorzystać z wymiany na nowy w terminie do 15 dni od daty zakupu. Po tym terminie ma on nadal gwarancję producenta.
Nasz serwis również próbował skontaktować się z Tobą mejlowo w sprawie zgłoszonego problemu.
... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
3 lata temu

ma baterie tylko podtrzymującą i to trochę bieda... Rozwiń dalej

Gosia
Gosia
2 lata temu

Hej mam ta kamerkę od paru dni i sprzęt nie działa w trybie parkingu oraz nie trzyma napięcia gdy zapłon jest wyłączony Nie polecam... Rozwiń dalej

Marta z x-komu
Marta z x-komuOdpowiedź do Gosia

Gosiu, dodałaś swoją opinię z niezalogowanego konta. Nie znaleźliśmy w naszym systemie zamówienia z tą kamerą, które byłoby powiązane z Twoim mejlem. Wideorejestrator wyłącza się chwilę po odłączeniu od zasilania. W tym czasie kamera zapisuje nagrania. Jeśli kupiłaś wideorejestrator w naszym sklepie i ma on wadę fabryczną, możesz go zwrócić lub wymienić. Masz na to 15 dni od daty zakupu. Po tym terminie możesz go zareklamować.

Jeśli będziesz chciała zmienić swoją opinię, napisz do nas mejl pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mogła dodać nową.
... Rozwiń dalej

Alan
Alan
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Dobrze jest... Rozwiń dalej

Arkadiusz
Arkadiusz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Godna polecenia kamerka3... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Świetny wybór polecam.... Rozwiń dalej

Damian
Damian
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Jest okej, ale jakość na 6/10
Jako full hd
... Rozwiń dalej

Maciej
Maciej
Potwierdzony zakup
3 lata temu

.... Rozwiń dalej

Jacek
Jacek
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Pozytywny sprzet... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Za tę cenę jak najbardziej ok.... Rozwiń dalej

Tomasz
Tomasz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Jest ok... Rozwiń dalej

Mateusz
Mateusz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Jak na tą kwotę, jestem zadowolony.... Rozwiń dalej

Daniel
Daniel
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Ok... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.