Popularne tematy
Status przesyłki
Dostawa
Raty
Leasing
Ubezpieczenie sprzętu
Zwroty i reklamacje
Najczęściej zadawane pytania
Skontaktuj się z nami
Te dyski mam w NASie, ale kupiłem właśnie do komputera 2 x RAID. Po ostatniej porażce i utracie danych inwestuje w te dyski. Są niezawodne, a co najważniejsze w przypadku awarii bez problemu można odzyskać dane. Głowice w tych dyskach są powtarzalne i można je serwisowo wymieniać.
Zestawione w RAID jako macierz transfer na prawdę przyzwoity.
Używam od 5 dni dość intensywnie na NAS (QNAP), wszystko ok, ale faktycznie podczas pracy głowica jest "dość" głośna. Tak jak w innych komentarzach nie spodziewałem się tego, brzmi to jak dysk z lat 90, który głośno "turkocze", na początku myślałem, że coś jest nie tak z dyskiem, ale może po prostu odzwyczaiłem się od dysków HDD i one tak pracują... nie wiem. Nawet jak się nie korzysta z dysku to co jakiś czas coś tam sobie 'turkocznie".
Spelnia swoje zadanie. To już mój ósmy dysk z tej serii. Z żadnym nie było kłopotów.
Kupiłem w sumie 6 takich dysków. Ani w NAS (4 dyski) a ni w desktopie (2 dyski) nie słychać ich. Mam tylko nadzieję że będą służyły bez awaryjnie jak stare EZEXy :)
Nowy dysk i dramat , gubi partycje, zawiesza się
wysyłam na reklamacje
Robercie, przykro nam z powodu opisanych niedogodności — nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym Serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl.
Używam w nas Qnap. Mega głośny, głowica głośno stuka podczas pracy. Nie spodziewałem się... Zdecydowanie nie polecam, jeśli ktoś szuka cichego dysku.
Piotr, dziękujemy za opinię. Jeżeli z Twoim produktem występują jakiekolwiek problemy — skontaktuj się z naszym Serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.
Rewelacja. Przyzwoite transfery, dość cichy, w porównaniu do WD RED bez pro. Polecam.
Po dwóch miesiącach użytkowania (NAS Qnap) pojawiły się Bad Sectory - zgłosiłem reklamację w dniu 14 listopada, dziś, po 44 dniach, mimo dopytywania się o dysk - nie ma po nim śladu, ani wiadomości, kiedy mogę spodziewać się wymiany...
RAID pracuje w zdegradowanym trybie, nie daj Bóg padnie jeszcze jeden dysk - i mam po danych, 8x4TB pójdzie w niebyt...
Arkadiuszu, jako sklep nie naprawiamy dysków twardych. Ma on gwarancję producenta i to od niego zależy czas rozpatrywania Twojej sprawy serwisowej i naprawy dysku. Próbowaliśmy również skontaktować się z serwisem producenta w sprawie aktualizacji statusu Twojego zgłoszenia serwisowego.
Ze względu na brak odpowiedzi serwisu o statusie Twojej reklamacji 2 miesiące po jej zgłoszeniu, zaproponowaliśmy Ci dodatkowe rozwiązanie. Liczymy, że jesteś zadowolony z rozwiązania sprawy.
Jeśli będziesz chciał zmienić swoją opinię, możesz skontaktować się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
Dyski bardzo szybkie, po miesiącu użytkowania żadnych problemów, ale swoją drogą trudno, żeby się pojawiły.
W trakcie bezczynności bardzo ciche natomiast głośność głowic w trakcie pracy to porażka. Dyskwalifikuje w mojej opinii ten dysk całkowicie. W moich poprzednich WD (6TB) było wszystko ok, tutaj „rzężenie” głowic głośno słyszalne i mocno przeszkadzające (mimo obudowy Be Quiet Dark Base Pro 900, dobrze wyciszony Big Tower z amortyzowanymi mocowaniami dysków).
Wiedząc, że głowice będą tak głośne nigdy bym nie zdecydował się na zakup tych dysków. Pora chyba zmienić producenta.
Kupiłem jednocześnie 3 sztuki tego dysku i problem dotyczy wszystkich trzech.
Reasumując, jeżeli ktoś ma serwerownie, może głośność nie będzie przeszkadzać, wówczas 6 gwiazdek.
Ja jednak nie po to inwestowałem w wielki wiatrak do procesora, wyciszoną obudowę, duże wolnoobrotowe chłodzenie itp. żeby finalnie słuchać terkotania głowic, które słychać nawet z sąsiedniego pokoju. Z tego powodu dla mnie 3 gwiazdki.
Używam WD RED działające 24/7 od kilku lat na tym samym sprzęcie i zapewniony jakością zamówiłem dwa takie dyski za pośrednictwem kuriera. Po wrzuceniu w macierz okazało się, że jeden z nich w ogóle nie da się spartycjonować, więc x-kom natychmiastowo go wymienił na nowy. Potem jak nowy z drugim zaczęły się synchronizować to okazało się, że ten drugi ma bad sectory, ale x-kom znowu natychmiastowo go wymienił.
Koniec końćów dyski działają teraz jak należy. Należy jednak zwrócić uwagę na to, że iglica w tej wersji jest głośna. Należy też zwrócić uwagę, że często zdarza się, że od nowości one są uszkodzone (chyba znak czasów i epoki "chip shortage"), lecz z doświadczenia wiem, że jak są sprawne to pozostają sprawne na bardzo długo.
Ok 100 dysków w pracy ciągłej. Przez 12 lat jeden dysk padł
Zakupiłem 2 dyski z czego jeden nie ruszył ale dzisiaj otrzymałem potwierdzenie że dostanę nowy dysk więc jak przyjedzie to będzie OK
3 dysk WD RED PRO i na razie się nie zawiodłem
Szybki dysk talerzowy, zapis CDR, dłuższa gwarancja - same plusy
Działa w Synology bez zastrzeżeń