Kupiony z myślą o pracy w trybie 4k@120Hz HDR 4:4:4.
Na pudełku nie znalazłem sygnatury oficjalnej certyfikacji HDMI 2.1 (według opisu też o tym nie ma informacji, więc nie wpływa to bezpośrednio na moją ocene).
Niestety po zakupie okazało się, że najwyższy tryb na którym nie następują problemy z obrazem to zwykłe 4K@60Hz, więc kabel nie spełnia wymagań standardu HDMI 2.1, a tylko jest kompatybilny wstecznie.
Oprócz tego po paru minutach w trybie 1440p@120Hz następuje utrata obrazu.
Wtyczki strasznie się nagrzewają już po paru minutach pracy, co możliwe że nie wróży dobrze trwałości produktu.
Gdyby produkt był opisany jako kabel HDMI 2.0b to możnaby pomyśleć nad wyższą oceną (jednak przypominam nadal były problemy z 1440p@120Hz!).
Kabel był testowany z sprzętem w postaci telewizora LG C9 oraz karty graficznej Nvidia RTX 3080ti, więc opisane problemy nie były po winie platformy, tym bardziej że po zakupie certyfikowanego kabla HDMI 2.1 (niestety tylko 3 metrowego) innej firmy wszystko działa jak należy.
Kabel został zwrócony do sklepu.
Kabel maksymalnie obsługuje sygnał 4K60 z subsamplingiem 4:2:0. Próba wyższej rozdzielczości kończy się czarnym ekranem na każdym z podłączonych monitorów, co wymaga restartu komputera. Test z 3080Ti i LG C1.
Mateuszu, przykro nam z powodu opisanych niedogodności — nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. Jeżeli z Twoim produktem występują jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z naszym Serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl.
20m wersja kabla nie obsługuje standardu HDMI 2.1. 120hz 4k 8/12bit co chwilę gubi sygnał. Dwa kable sprawdzane, to samo. 1m kabel 2.1 za 40zł działa, a te nie.
Kabel po tygodniu przestał działać. Dziękuję i nie pozdrawiam.
Kamilu, wystawiłeś swoją opinię 4 miesiące po zakupie tego kabla. Ma on światłowodowy rdzeń, który jest podatny na uszkodzenia mechaniczne — nie łam go i unikaj mocnego zginania. Pamiętaj również, że ma on 2 lata gwarancji producenta w razie awarii skontaktuj się z naszym serwisem, który doradzi w Twojej sprawie.
Niestety nie działał w pełnej przepustowości sygnału. Warto sprawdzić u siebie w systemie kina domowego.
Stanowczo odradzam. Kabel jest kierunkowy, a takiej informacji nie było.
Macieju, kabel posiada możliwość pracy dwukierunkowej. W razie dodatkowych pytań skontaktuj się z naszymi doradcami.
Masakra. Kabel nie wyciąga max z 4k jak powinien. Jakaś masakra. Po 2 przy max rozdzielczości grzeje się i ucina obraz...tragedia.
Tarzinio, sprawdź stan swojego kabla, jest to kabel optyczny, który może zostać uszkodzony przy zginaniu. W razie dalszych problemów pamiętaj, że kupując u nas, możesz skontaktować się z naszym serwisem w sprawie problemu z połączeniem.
Pamiętaj również, że Twój kabel ma 2 lata gwarancji producenta.
Wszystko działa, podłączony tv do komputera 4k 120 Hz
Brak certyfikacji w dokumentach (dostępne na życzenie od serwisu). Działa
Niestety u mnie nie działa, przerywa obraz, miga
Nie wykrywa rozdzielczości takiej jak w TV
4k 120hz nie działa
Krystianie, dodałeś swoją opinię rok po zakupie okablowania. Sprawdź jego ułożenie i stan — nie powinieneś go łamać lub mocno zaginać, to może mieć duży wpływ na jakość przesyłanego sygnału.
W razie jego awarii pamiętaj, że ma on 2 lata gwarancji. Po rozwiązaniu problemu dodaj nową opinię. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
Kabel jak kabel, w przypadku optycznych trzeba sprawdzić którą stroną podpinamy. Podpięty komp, przy odpowiednich ustawieniach na TV jest bajka, 4k 120hz leci.
Działa. Czego chcieć więcej.