x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Intel Core i9-11900K
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 1
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 2x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 2
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 3x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 3
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 4x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 4
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 1
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 2
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 3
x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX - 642559 - zdjęcie 4

x-kom PRO i9-11900K/128GB/2TB/RTXA4000/W10PX

od: x-kom|kod producenta: Pi9K11NQRA400-S-L-10P|kod x-kom: 642559
  • Grafika:NVIDIA RTX A4000, Intel UHD Graphics 750
  • Procesor:Intel Core i9-11900K
  • Pamięć RAM:128 GB
  • System:Microsoft Windows 10 Pro PL

Specyfikacja

Opinie

1,0/5
(1 opinia)
5
0
4
0
3
0
2
0
1
1

Opinie użytkowników (1)

Hubert
Hubert
2 lata temu
Dotyczy wycofanego wariantu:Pamięć RAM: 32 GBSystem operacyjny: Microsoft Windows 10 Home PL

Na dostawę komputera czekałem ok. miesiąca - poinformowano mnie tylko, że przez brak zasilacza. Po otrzymaniu sprzętu okazało się, że jest wadliwy. Moduł Bluetooth nie działa - piski i trzaski na słuchawkach, testowane na 2 różnych zestawach - na innym komputerze działają bez zarzutów. Gniazda USB rozłączają się na przemian - gdy wpinam jedno urządzenie, drugie, uprzednio wpięte rozłącza się. Problem z USB najlepiej widoczny jest podczas pracy z kamerką Razer Kiyo Full HD z wbudowanym oświetleniem (zakupioną w x-kom). Oświetlenie kamery po prostu migota i nie da się z niej korzystać. Zgłosiłem awarię telefonicznie i poinformowano mnie, że jest to zwarcie na płycie głównej, niestety w ramach reklamacji nikt się tym nie zajął. Zaktualizowano bios a wszystkie wymienione przeze mnie wady pozostały nienaprawione (tym razem wpięcie sprzętu pod USB spowodowało utracenie sygnału na monitorze). Bluetooth nie działa. Komputer zakupiłem do firmy, dlatego skusiła mnie "gwarancja do 5 dni". Oczywiście jest to nie prawda - komputer oddany do serwisu 10 grudnia był gotowy do odbioru dopiero 28 grudnia, pomimo że i tak nie został naprawiony. Gwarancja door to door to kolejny mit. W sklepie w Rzeszowie pracownik przyjmujący zgłoszenie stwierdził, iż po sprzęt trzeba udać się osobiście, gdyż jest za drogi, aby wysyłać go kurierem - w ten sposób zmarnowałem czas i paliwo - 320 km trasy i godzina czekania w kolejce na odbiór sprzętu, pomimo wybrania biletu z opcją "szybki odbiór". Na ekranie w sklepie widnieje napis, że obsługują na 6 stanowiskach, a za ladą jest tylko 2 pracowników. Strata czasu i pieniędzy, obawiam się, że droga sądowa to jedyne rozwiązanie w tej sytuacji.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Hubert

Hubercie, przepraszamy za nieprzyjemności związane z obsługą Twojego zamówienia. Sprawdzimy Twoją sprawę.... Rozwiń dalej

Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.