(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 1
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 2HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 2
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 3HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 3
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 4HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 4
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 5HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 5
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 6HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 6
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 7HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 7
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 1
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 2
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 3
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 4
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 5
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 6
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - 649776 - zdjęcie 7

HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+

od: HP|kod producenta: 223N4B|kod x-kom: 649776
  • Technologia druku:Atramentowa, kolorowa
  • Interfejsy:USB, Wi-Fi, AirPrint
  • Druk dwustronny:Automatyczny
  • Szybkość druku:do 10 str./min
Możesz kupić maksymalnie 5 sztuk tego produktu na osobę albo inny podmiot, ponieważ jego dostępność jest ograniczona. Zobacz co mówi sklepu o ofercie specjalnej, w rozdziale IV, punkcie 18.

Specyfikacja

Opinie

4,2/5
(108 opinii)
5
68
4
15
3
10
2
3
1
12

Zdjęcia użytkowników (8)

HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - Marcin
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - Szymon
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - Jack
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - slawoszm
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - gajdulka
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - Maciej
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - Anciapancia
HP ENVY 6020e Duplex WiFi Instant Ink HP+ - Heniek131

Opinie użytkowników (108)

Rafał
Rafał
Potwierdzony zakup
4 lata temu

Patrząc na inne opinie na sklepie czuję zazdrość (stąd chyba nazwa envy 6020, nie wiem). Używam jej od miesiąca, jestem na studiach i sporo drukuję. Niestety z każdą wydrukowaną kartką, z każdym skrawkiem papieru jaki wydobywa się z bebechów tego urządzenia mam wrażenie że niedługo wydrukuję żółte papiery sam sobie. Generalnie to drukareczka działa, ale ma humorki. Nielogiczne i sakramencko frustrujące. Potrzebujesz coś na szybko wydrukować? Zapomnij, drukarka postanowi, że nagle nie będzie podłączona do sieci. Znaczy jest podłączona.. ale mówi, że nie jest, żeby ci na złość zrobić. Chcesz sprawdzić czy jesteś podłączony z nią przez wifi direct? Spoko, jesteś podłączony, chcesz coś zeskanować? Spoko, drukarka widzi twoje polecenie i zeskanuje. Ale gdy przez to samo wifi direct chcesz coś wydrukować to pokaże ci środkową dysze i wyskoczy błąd. Raz uda ci się coś wydrukować będąc podłączony do sieci a raz bezpośrednio z drukarką, nigdy nie wiesz. Nie wiesz co to ustrojstwo ci zmajstruje i jak nastrój popsuje. Fajnie by było jakby była dołączona instrukcja do zestawu bo te przyciski i ogólne działanie panelu dotykowego jest moim zdaniem nieintuicyjne. W poszukiwaniach za instrukcją musiałem się udać do googla. Z pozytywów to mogę powiedzieć, że do skanera nie mam zarzutów. Działa zawsze, w dobrej jakości, szybko. Jak dla studenta idealnie. Szkoda, że jak na kieszeń studencką nie jest idealnie. Plusik za tusze za darmo przez pół roku oraz, że drukarka całkiem ładnie się prezentuje.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Rafał

Rafale, inny użytkownik drukarki HP wskazał możliwe rozwiązanie problemu z połączeniem Wi-Fi, sprawdź, czy zadziała.
Wskazane rozwiązanie:
"1) podłączyć drukarkę z komputerem, następnie sprawdzić w drukarce informacja o adresie IP lub w windows w drukarki i skanery/nazwa urządzenia/ informacje o urządzeniu IP.
2) wejść w drukarce w ustawienia wifi i wpisać jej STAŁY ADRES IP z pkt 1)
3) od tej pory drukarka zawsze będzie się odnajdywać w laptopach czy komórkach, bo one szukają jej po OSTATNIM UŻYWANYM IP."

Mamy nadzieję, że to pomoże również innym użytkownikom ;)
... Rozwiń dalej

Anna
Anna
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Najgorsza drukarka ever. Może raczej problem tkwi w aplikacji HPSmart którą musisz zainstalować na komputerze aby np. skanować. Aplikacja jest wadliwa, nie działa, jak chcesz coś zeskanować to się okazuje, że nie widzi drukarki. Z komputera drukujesz bez problemu, wchodzisz w aplikację nie widzi drukarki. I tak w kółko. Jeśli masz pół dnia na bawienie się w ponowne logowanie, łączenie z drukarką itp. kupuj śmiało. NIE POLECAM!!! szkoda zmarnowanego czasu.... Rozwiń dalej

Remik
Remik
3 lata temu

Drukarka dla cierpliwych przynajmniej w moim egzemplarzu. Ile to razy drukowałem coś i potrzebowałem tego na już a drukarka robi sobie pół godzinną drzemkę mimo, że przed dosłownie chwilą drukowała wszystko jak należy. Wifi działa, dioda też informuję, że nic złego się nie dzieje a drukarka i tak swoje i ni huhu żeby coś na lepsze się zmieniło, trzeba czekać.
Gdyby była tańsza to dobry produkt żeby nim rzucać o ścianę dla rozładowania napięcia.
... Rozwiń dalej

Igor
Igor
Potwierdzony zakup
3 lata temu

W życiu nie spotkałem się z gorszą drukarką. O ile drukarki ogólnie są problematyczne i wszyscy się śmieją, że prawdziwy informatyk to taki, który umie je dobrze obsługiwać, tak z tym produktem nie poradziłby sobie chyba sam Bóg. Drukarka nie potrafi dobrze drukować dokumentów, robi to jakąś swoją własną czcionką, miesza kolory albo nie drukuje kompletnie nic. Nie pomaga instalowanie aplikacji (która sama w sobie jest beznadziejna) na nowo, czyszczenie drukarki czy jakiekolwiek inne działanie. Co ciekawe, kiedy uruchomi się opcję druku sprawdzającego w aplikacji, to nagle wszystko działa poprawnie, ale gdy przychodzi wydrukować własny dokument, to chyba same kwanty ustalają swój najrzadszy statystycznie możliwy stan i psują cały dokument. Lepiej wydacie pieniądze zamawiając ubera do najbliższej drukarni i zlecicie im wydruk nawet jednej strony niż kupując to "urządzenie do drukowania"... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Igor

Igorze, wystawiłeś swoją opinię po zakończeniu gwarancji producenta, jednak możesz nadal spróbować skontaktować się z pomocą techniczną producenta w sprawie problemu z Twoją drukarką.

Po rozwiązaniu problemu możesz zmienić swoją opinię. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
... Rozwiń dalej

Jacek
Jacek
3 lata temu

Drukarka drukuje, skanuje, ale... ma często takie fochy, że wydrukowanie na szybko jednej kartki może często trwać ponad godzinę. Wi-Fi działa, wszystko podłączone, ostatnio drukowała bez problemu, a dziś... jest cały czas w offline... To ostatnia moja drukarka z tej firmy...... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Drukuje ok, ale soft absolutnie beznadziejny. Apka na windowsa waży dużo, chodzi wolno i co chwilę twierdzi że z drukarka jest coś nie tak... Rozwiń dalej

Michał
Michał
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Drukarka się zawiesza po WiFi - co kilka dni trzeba ją zresetować.
Tusze wychodzą bardzo drogo. 30gr za 1 str wydruku to trochę słaba cena.
Drukarka świeci się jak na dyskotece - jak ktoś ma małe mieszkanie to na pewno oświetli drogę w środku nocy :)
120 str na toner, 240 stron na toner XL to słaby wynik.
Może drukarka nie najdroższa, ale jak ktoś drukuje częściej niż raz w tygodniu - trzeba liczyć że co miesiąc te 120 zł dodatkowo trzeba dorzucić do jej obsługi.

Osobiście 2gi raz bym nie kupił ze względu na koszty.
Nie przeliczyłem tego i po pół roku używania mógłbym kupić już laserówkę :D
... Rozwiń dalej

Artur
Artur
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Tragiczna drukarka. Ciężko coś pozytywnego o niej napisać. Głośna, jakość druku przeciętna. Włącznik gdzieś z tyłu, niewygodnie wyłączać/włączać. Jak jest przerwa w dostawie prądu, to po przywróceniu prądu drukarka sama się włącza i czeka nie wiadomo na co. A dzisiaj po prostu przestała drukować, mimo że tusz jest :)
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Artur

Arturze, Twoja drukarka ma roczną gwarancję producenta. Jeśli masz z nią problemy, skontaktuj się z serwisem producenta, by ją zareklamować. Możesz też zareklamować drukarkę za naszym pośrednictwem. Jednak, jeśli zareklamujesz urządzenie bezpośrednio w autoryzowanym serwisie producenta – czas obsługi serwisowej będzie krótszy.

Jeśli będziesz chciał zmienić swoją opinię, kiedy skorzystasz z gwarancji producenta, napisz do nas mejl pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
Marta
... Rozwiń dalej

Grzegorz
Grzegorz
3 lata temu

Nie wiem skąd takie opinie....
drukarka jest beznadziejna, miałem ze 100 drukarek, ta jest najgorsza pod każdym względem.
Instalacja - koszmar,
drukowanie za pomocą kabla - opcja na maxa utrudniona przez producenta,
Przed każdym drukowaniem mam podniesione ciśnienie, zawsze problem, na każdym urządzeniu.
To jest chore....
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Grzegorz

Grzegorzu, dodałeś swoją opinię anonimowo — nie możemy sprawdzić Twojej sprawy. Jeżeli potrzebujesz pomocy w skonfigurowaniu drukarki, skontaktuj się z nami pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl.... Rozwiń dalej

Natalia
Natalia
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Spełnia swoją funkcję - plus super sprawa z możliwością skorzystania z HP+ i InstantInk - to sprawia, że użycie urządzenia jest jeszcze bardziej wygodne i przyjemne. Jedyny minus to aplikacja Smart HP, nie zawsze działa stabilnie.... Rozwiń dalej

dankova.klaudia
dankova.klaudia
4 lata temu

Drukarka nie jest duża więc zmieści się nawet w małej przestrzeni. Jej wygląd jest bardzo prosty i elegancki. Jeśli chodzi o szybkość instalacji po wyjęciu z opakowania przebiegło to szybko i sprawnie. Wszystko szło intuicyjnie. Funkcja Insta ink to rewelacyjna sprawa dla zapracowanych osób. Za 25.90 miesięcznie kiedy tego potrzebujesz dostajesz tusze pod same drzwi. Jakość drukowanych materiałów jest na najwyższym poziomie.... Rozwiń dalej

Stanisław
Stanisław
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Drukarka dobrze drukuje, wiele funkcji, to na plus. Jednak miałem problem s drukowaniem poprzez wifi. Nie zarejestrowała po prostu zleconego polecenia, wymiana tuszu dodatkowo ją przycięła i drukarka całkowicie przestała odpowiadać całkowicie, pokazując kontrolki błędu. Pomógł serwis HP na infolinii, który miło zaskoczył. Ogólnie polecam, jeśli komuś nie przytrafi się podobny problem, to prawdopodobnie będzie w pełni zadowolony.... Rozwiń dalej

Marek
Marek
Potwierdzony zakup
3 lata temu

W użytkowaniu sprawuje się przyzwoicie. Oświetlenia co prawda nie można całkowicie wyłączyć, jednak reszta kultury pracy jest już zupełnie w porządku.

Odejmuję jedną gwiazdkę za instalację. Otóż bez smartfona i apki hp smart nie mogłem połączyć jej do komputera stacjonarnego, gdyż nie mam w nim bluetootha. Dopiero konfiguracja i podpięcie jej do sieci wifi z poziomu apki umożliwiło normalne korzystanie.
... Rozwiń dalej

Tomasz
Tomasz
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu

Mam od 2 lat. Najgorsza drukarka na swiecie, nigdy wiecej hp. Jest bardziej kaprysna niz moja tesciowa. Polaczenie wifi jest losowe i nic nie pomaga, jedynie reset urzadzenia i ponowna konfiguracja... Rozwiń dalej

Magdalena
Magdalena
Ponad rok temu

Koszmarna drukarka. Żałuję, że ją kupiłam mimo ostrzegawczych komentarzy. Drukarka żyje własnym życiem. Nie ma drukowania bez kilku błędów, które powodują niedrukowanie, które po kilku minutach same się rozwiązują. Ciągle rozłączanie się, które inny wspominają również występuje u mnie. Dodatkowo drukarka czasami drukuje za dużo, czasami drukuje tylko część strony, a czasami drukuje nieestetycznie, czyli pojawiają się paski na drukowanym tekście. Skanowanie również nie jest zbyt przyjemne. Często skanuję przy użyciu aplikacji i nie ma opcji skanowania do jednego pliku. Chętnie bym ją zwróciła.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.

Pytania użytkowników (3)

Awatar użytkownika Ewa
Ewa
Ponad rok temu

Jaki kabel kupić do włącza USB?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Ewa
Ewa
Ponad rok temu

Dzień dobry, właśnie kupiłam ten produkt i dopiero rozpakowuje - nie widzę nigdzie interfejsu usb to znaczy że do tego modelu nie można podłączyć kabla? Jak modem wi fi na kartę sim polecacie, który będzie kompatybilny z tym sprzętem?... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Kamil
Kamil
Ponad rok temu

Złącze USB jest, ale kabla nie ma.... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Dariusz
Dariusz
Ponad rok temu

Mi także nie chce połączyć się z wifi chociaż niby połączona… Czy mógłbym poprosić o dokładne kroki do połączenia przez IP? Mam MacOS, router Play box. Gdzie muszę to ustawić bo próbowałem w ustawieniach wifi na komputerze ale też nie działa… Może coś źle robię...... Rozwiń dalej

Awatar użytkownika Łukasz
Łukasz
Ponad rok temu

Sprawdź, czy Twoje Wi-Fi (na routerze) działa w standardzie drukarki (zwykle jest to 2.4 GHz, mix 2.4 i 5 GHz może czasem powodować błędy). Jeśli to nie pomoże spróbuj bezpośredniego wsparcia producenta w jej konfiguracji.... Rozwiń dalej

Koniec pytań i odpowiedzi.