(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 1
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 2ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 2
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 3ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 3
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 4ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 4
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 1
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 2
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 3
ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900 - 206017 - zdjęcie 4

ADATA 256GB M.2 SATA SSD Premier Pro SP900

od: ADATA|kod producenta: ASP900NS38-256GM-C|kod x-kom: 206017

Premier Pro SP900 M.2 2280
Szybszy i mniejszy

Dysk Premier Pro został zbudowany dla rozwiązań komputerowych nowej generacji - "szybszy i mniejszy". SP900 M.2 2280 jest mniejszy niż 2 i pół calowe dyski SSD i mSATA, ale nadal posiada dużą pojemność. Dysk może zostać zamontowany w Ultrabookach a także może zostać zamontowany na płycie głównej. Dzięki wsparciu dla technologi Intel® Smart Response , Dysk Premier Pro umożliwia sekwencyjny odczyt/zapis o prędkościach do 550/530 w celu zapewnienia doskonałej wydajności. Dodatkowo dzieki technologi DVSLP (Device Sleep) dysk M.2 zużywa mniej energii co przekłada się na dłuższą żywotność baterii.

Niezwykła kompatybilność spełni Twoje wymagania
Jeden z najmniejszych dysków SSD dostępnych na rynku

Dysk Premier Pro 2280 jest jednym z najmniejszych dysków SSD dostępnych na rynku. Jest najlepszym rozwiązanem gdy trzeba zmodernizować urządzenie tylu Ultrabook lub smukły Laptop. Dysk SP900 2280 obsługuje również płyty główne nowej generacjii.

Technologia Intel® Smart Response
Wygodna i szybka konfiguracja

Technologia Intel® Smart Response Jest mechanizmem buforowania, który pozwala dyskowi SSD działać jako pamięć cache dla dysku mechanicznego. Ustawienia dysku są wygodne i szybkie.

Niższe zużycie energii
Dłuzsza żywotność baterii

Premier Pro SP900 posiada wsparcie dla DVSLP (device sleep) dla jak największej efektywności energetycznej - to nie tylko zmniejsza koszty energii elektrycznej ale wydłuża również żywotność baterii

Specyfikacja

Gwarancja
36 miesięcy (gwarancja producenta)
Kod producenta
ASP900NS38-256GM-C
Kod x-kom
206017

Opinie

2,2/5
(45 opinii)
5
10
4
1
3
2
2
5
1
27

Opinie użytkowników (45)

Dawid
Dawid
8 lat temu

P pierwszy raz dysk padł po roku użytkowania. Po wymianie na nowy padł po 2 miesiącach. Ne polecam!... Rozwiń dalej

Krzysztof
Krzysztof
8 lat temu

Zakupiony razem z laptopem, padł po 8 miesiącach. Na dysku pracował tylko system i programy. Używany tylko do internetu. Duże dane były przechowywane na innym HDD. Dysk dużo nie pracował. Widzę po komentarzach, że to jakaś wada fabryczna.... Rozwiń dalej

Rafalr
Rafalr
8 lat temu

Nie polecam!!! w szczególności na system i ważne dane, chyba że ktoś lubi dreszczyk emocji. Z zamówionych 9 laptopów do firmy, po 8 miesiącach padły 2. Żadnych wcześniejszych sygnałów. Po prostu czarny ekran w trakcie pracy i po restarcie brak dysku.... Rozwiń dalej

Adrian
Adrian
7 lat temu

Nie polecam. Seria bardzo wadliwa. Awaryjny kontroler. Mój wytrzymał troszke dłużej bo 2,5 roku. Orginalnie zamontowany w laptopie Acer Nitro i jak stwierdził serwis X-komu 2 letnia gwarancja się skończyła.
Po przejrzeniu całej masy informacji na różnych forach, również zagranicznych odradzam zakup tego złomu. A kto ma to niech regularnie robi backupy bo to nie jest kwestia czy padnie tylko kiedy padnie.
... Rozwiń dalej

Valker
Valker
8 lat temu

Dysk wytrzymał 1.5 roku po czym nagle padł. Wszystkie dane stracone. Nie polecam...... Rozwiń dalej

Maciek
Maciek
7 lat temu

Dysk zakupiony w październiku 2016, w styczniu 2018 nagle padł. Podczas pracy laptop się wyłączył, po restarcie nie widzi dysku. Jak widać po wielu podobnych komentarzach wyżej - pewnie to jakaś wada fabryczna. Najbardziej bolesna jest nagła utrata wszystkich danych. Dysku absolutnie nie polecam, a wszystkim korzystającym z niego (jeszcze) proponuję jak najszybszy backup na "w razie czegoś", abyście nie podzielili mojego losu. Gwarancja na laptopa niestety po roku już mi się skończyła...... Rozwiń dalej

gumol
gumol
8 lat temu

Dysk szybki, jednak po 11 miesiącach użytkowania uległ awarii. Na szczęście dane zarchiwizowane :) Wymieniony na dysk innej marki.... Rozwiń dalej

Borntobe
Borntobe
8 lat temu

3 gwiazdki za cenę i parametry (powinno być 5, ale dlaczego nie jest przeczytacie niżej)

Pomimo bardzo dobrych parametrów czy nawet jak to mówią stosunku ceny do parametrów, który jest znakomity to jednak dysk uległ awarii. Gwarancja załatwiona sprawnie, szybko i wymieniona sztuka na nową, ale dane nie do odzyskania. I tutaj niezawodność kuleje. Jako zabawka nie ma to większego znaczenia, ale jeśli już utracimy cenne dane to już niestety każdy z perspektywy czasu wolałby dopłacić drugie tyle.
... Rozwiń dalej

Sntk
Sntk
6 lat temu

Dysk przestał działać po 2 latach użytkowania w zakupionym w x-komie Lenovo Y700. I co teraz robić?... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Sntk

Przykro nam z powodu powstałych niedogodności. Skontaktuj się z naszym Serwisem pod adresem serwis@x-kom.pl lub telefonicznie pod numerem 34 377 00 30. Postaramy się pomóc. ... Rozwiń dalej

boy
boy
7 lat temu

padl po roku... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do boy

Prosimy o kontakt w tej sprawie z naszym Działem Wsparcia Technicznego: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30. Nasz konsultant pomoże Ci w przeprowadzeniu procesu reklamacji oraz odpowie na wszystkie Twoje pytania.... Rozwiń dalej

Łukasz
Łukasz
7 lat temu

Dysk nagle padł po 10 miesiącach. Szczerze nikomu nie polecam! Najgorszy cios to utrata danych.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Łukasz

Przykro nam z powodu zaistniałej sytuacji. Prosimy o kontakt w tej sprawie z naszym Działem Wsparcia Technicznego: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30. Nasz konsultant pomoże Ci w przeprowadzeniu procesu reklamacji. ... Rozwiń dalej

Dawid
Dawid
8 lat temu

Dysk wytrzymał 1 rok po czym przestał działać. Po wymianie na nowy, kolejny przestał działać po 3 miesiącach. Nie polecam. Na dysku nie były przeprowadzane żadne specjalne, masowe operacje.... Rozwiń dalej

Andrzej
Andrzej
6 lat temu

Dołożony przez x-kom w zestawie z laptopem dell 7559, dwa tygodnie po upływie gwarancji nagle padł, bez żadnych oznak tak jak ludzie wcześniej pisali. Jakie to jest niemiłe zaskoczenie i minus dla sklepu za wciśnięcie ludziom tego syfu. Szczególnie, że w tym momencie przebywam za granicą i nie mam podstawowego narzędzia czyli laptopa. Wielki minus x-kom.... Rozwiń dalej

Q
Q
7 lat temu

Dysk został dołożony przez x-kom do laptopa - nie był od producenta. Dopóki działał to było ok, ale właśnie bez żadnych oznak się zepsuł w taki sposób, że odzyskanie danych jest nieopłacalne. Jeszcze jest gwarancja, dysk nie wytrzymał 2 lat nawet. Nie polecam, niech x-kom nie wciska niesprawdzonego sprzętu.... Rozwiń dalej

Arkadiisz
Arkadiisz
7 lat temu

Kupiłem dysk z laptopem MSI postawiłem na nim system padł po 1,5 roku... wiekszosc danych straciłem. Odesłałem do serwisu X kom prosiłem o wymiane na inny model nawet za dopłata i otrzymałem znów ten sam model. Jestem bardzo zawiedziony i jade kupic nowy dysk oczywiscie u konkurencji bo zawiodłem sie brakiem zrozumienia z Panstwa strony.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Arkadiisz

Prosimy o kontakt z naszym działem serwisowym, postaramy się wyjaśnić zaistniałą sytuację. Jesteśmy do Twojej dyspozycji: serwis@x-kom.pl lub pod numerem 34 377 00 30.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x‑komu.