(function (g, e, n, es, ys) {g['_genesysJs'] = e;g[e] = g[e] || function () {(g[e].q = g[e].q || []).push(arguments)};g[e].t = 1 * new Date();g[e].c = es;ys = document.createElement('script'); ys.async = 1; ys.src = n; ys.charset = 'utf-8'; document.head.appendChild(ys);})(window, 'Genesys', 'https://apps.mypurecloud.de/genesys-bootstrap/genesys.min.js', {environment: 'euc1', deploymentId: '3860fa2d-3a22-4040-8d15-a1b5df24b429'});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 1
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 2Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 2
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 3Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 3
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 4Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 4
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 5Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 5
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 6Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 6
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 7Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 7
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 8Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 8
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 9
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 1
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 2
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 3
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 4
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 5
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 6
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 7
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 8
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - 580493 - zdjęcie 9
od: Acer|kod producenta: UM.QV0EE.S01|kod x-kom: 580493
Cena: 699,00 zł

Powiadom mnie o dostępności

Powiadom mnie o dostępności

Specyfikacja

Opinie

4,6/5
(191 opinii)
5
152
4
23
3
8
2
1
1
7

Zdjęcia użytkowników (8)

Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Maksym
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Igor
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Krzysiek
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Adam
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Vlad
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Marcin
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Igor
Acer Nitro VG240YSBMIIPX - Jakub

Opinie użytkowników (191)

Daniel
Daniel
Potwierdzony zakup
4 lata temu

Po 4 miesiącach użytkowania pojawiły się bad pixele :( do tej pory złego słowa powiedzieć nie mogłem... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
2 lata temu

Dokładnie tak .. Acery zwłaszcza ten model ma NADMIERNY problem z matrycą po 4/3 miesiącach pojawiają sie bad pixele (w moim przypadku na całej szerokości cienki pasek) - fakt gwarancja uwzględniona ale po dostaniu nowej sztuki problem pojawił się ponownie po 3 miesącach, ponadto mój znajomy kupił też ten model i ma to samo - zastanówcie się 4 razy przed zakupem tego monitora bo mega kusi jego ceną i matrycą (ale jakość i żywotność tych matryc to jest kpina) :)

Polecam i pozdrawiam.
... Rozwiń dalej

Test Acer Nitro VG240YSBMIIPX
Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Jakub

Jakubie, spróbuj ponownie zgłosić swoją sprawę serwisową w serwisie producenta.... Rozwiń dalej

Konrad
Konrad
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Dolna część ekranu jest ciemniejsza... Rozwiń dalej

Mateusz
Mateusz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Po 5 miesiącach korzystania jasne plamy w narożnikach, które były od początku zaczęły się powiększać, teraz już zaczyna mi to przeszkadzać gdy ekran jest czarny, będę to zgłaszać na reklamacje... Rozwiń dalej

Tomasz z x-komu
Tomasz z x-komuOdpowiedź do Mateusz

Mateuszu, Twój monitor jest objęty dwuletnią gwarancją producenta. Aby zgłosić reklamację, skontaktuj się z serwisem producenta, lub wypełnij formularz reklamacyjny na naszej stronie.

Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.
... Rozwiń dalej

Olek
Olek
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Po tygodniu pojawiły się bad pixele... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Olek

Olku, wystawiłeś swoją opinię 2 miesiące po zakupie monitora — to zbyt długo by skorzystać z jego zwrotu, możesz to u nas zrobić do 15 dni od jego zakupu.
Skontaktuj się z serwisem producenta i skorzystaj z jego gwarancji.

Zaktualizuj również swoją opinię po naprawie. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Bardzo widoczny clouding... Rozwiń dalej

Paweł z x-komu
Paweł z x-komuOdpowiedź do Piotr

Piotrze, utwórz zgłoszenie reklamacyjne, aby serwis mógł sprawdzić opisane nieprawidłowości.

Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii, będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.
... Rozwiń dalej

Bartłomiej
Bartłomiej
Potwierdzony zakup
2 lata temu

po 4 miesiacach intensywnego uzytkowania mnitora zauważyłem co jedynie odchodzące po bokach monitoru obwódki... Rozwiń dalej

Michał
Michał
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Kupiony na przecenie za 500zł jak za tą cenę super sprzęt... Rozwiń dalej

Wojciech
Wojciech
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Bardzo fajny monitor trochę krótka nóżka... Rozwiń dalej

Franciszek
Franciszek
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Używam go już 3 tygodnie i jest git. Jedynym problemem jest to że czasami wyskakuje error i znika ekran i pokazuje error sterowników od amd. Ze starym monitorem tego nie było.
Ogólnie problemów nie widać jak za taką cenę może jedynie regulacja wysokości ale wiedziałem na co się pisze
... Rozwiń dalej

Nikodem
Nikodem
Potwierdzony zakup
2 lata temu

4 gwiazdki dlatego ze mam lekko uszkodzony ,ale działa i to bardzo dobrze ,uszkodzeniem jest lekko odstającą matryca z obudowy i mam wrażenie ze w rogu jest przypalony obraz... Rozwiń dalej

Kacper
Kacper
Potwierdzony zakup
2 lata temu

przyszedł z niepoprawnie działająca matryca (brak 165hz i jedna sekcja podświetlenia matrycy działała wolnej niż inne) ogólnie nie polecam w tej cenie można kupić inny z cieńszymi ramkami od iiyamy którego jak na ten moment bardzo polecam... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Kacper

Kacprze, aby wykorzystać 165 Hz ustaw niestandardową rozdzielczość monitora — wspomnieliśmy o tym w naszym opisie. Musisz również wykorzystać złącze wspierające dużą przepustowość — nie każdy port HDMI w karcie graficznej lub laptopie to umożliwi. Sprawdź podłączenie przez DisplayPort.

W razie dalszych problemów z monitorem pamiętaj, że możesz skorzystać z jego naprawy gwarancyjnej.

Jeśli będziesz chciał zmienić swoją opinię, możesz skontaktować się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
... Rozwiń dalej

Oskar
Oskar
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Wszystko było by super gdyby nie to że po 4 dniach pojawił się już pierwszy Bad pixel.... Rozwiń dalej

Marta z x-komu
Marta z x-komuOdpowiedź do Oskar

Oskarze, zwróciłeś już swój monitor. Liczymy, że Twój nowy monitor działa bezproblemowo i jesteś z niego zadowolony :) ... Rozwiń dalej

Patryk
Patryk
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Monitor naprawdę fajny, zwłaszcza na jakieś promocji, jednak na razie jest na gwarancji z racji wylanych pixelów 😥... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Patryk

Patryku, zaktualizuj również swoją opinię po naprawie. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.... Rozwiń dalej

Krzysztof
Krzysztof
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Monitor super.Trochę brakuje regulacji wysokości.Wiadomo w tej cenie…poza tym Miód Malyna.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.

Pytania użytkowników (1)

Awatar użytkownika Adam
Adam
Ponad rok temu

Cześć, posiadam ten monitor od około 2 lat, ale borykam się z pewnym problemem. Monitor ma rozdzielczość 1920x1080 lecz gdy wejdę do jakiejś gdy mogę ustawić rozdzielczość 3840x2160 (4K) przez co ustawiając rozdzielczość taką jaką ma monitor ekran w grze jest lekko rozmazany, za to na drugim monitorze, który też ma rozdzielczość 1920x1080 w grze mogę ustawić tylko taką rozdzielczość jaką ma monitor. Może wie ktoś jak rozwiązać ten problem?... Rozwiń dalej

Koniec pytań i odpowiedzi.