x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie
Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 1
Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 2Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 2
Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 3Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 3
Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 1
Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 2
Haylou T16 ANC - 606395 - zdjęcie 3
od: Haylou|kod producenta: 6971664930511|kod x-kom: 606395
  • Łączność:True Wireless
  • Budowa słuchawek:Dokanałowe
  • Mikrofon:Posiada, przy słuchawce
  • Redukcja hałasu:Aktywna - ANC

Specyfikacja

Opinie

1,9/5
(14 opinii)
5
0
4
1
3
3
2
4
1
6

Opinie użytkowników (14)

Piotr
Piotr
4 lata temu

Zakupione. Oddane. Nawet nie mogłem ich wypróbować. Prawa słuchawka OK, lewa martwa, rozładowana do zera (widziałem w aplikacji), nie dała się naładować. Nie wnikam dlaczego. Fabryka wypuszczając produkt chyba jakoś powinna go testować i nie pakować niesprawnego (?). Opakowanie było fabrycznie zafoliowane. Dźwięku nie oceniam, coś tam grało, ale przy jednej działającej słuchawce nie dane mi było go usłyszeć. Sama aplikacja (sugerowane są dwie, nie wiadomo, którą wybrać) przypomina bardziej aplikację fit, podobna jest do Zepp. Wygląda biednie, widać, że jest niedopracowana. Oprócz ustawień słuchawek potrafi chyba liczyć kroki i monitorować sen. Z opinii na YT wiem też, że podobno nieźle drenuje baterię smartfona. Ile w tym prawdy, nie oceniam, nie sprawdziłem. Same słuchawki są dość duże, wyraźnie wystają z uszu, ale leżą przyzwoicie. Na plus cena (poniżej 200 zł), zestaw gumek (kilka różnych par) oraz ładowanie bezprzewodowe. Na co dzień używam kilku par słuchawek - AfterShokz Aeropexów, dousznych TWS 200 Edifiera i dokanałowych Haylou GT2S. I ten model Haylou polecam jak najbardziej. Małe, lekkie, z przyzwoitym dźwiękiem, kupione w promocji za 49 zł sprawdzają się wyśmienicie. Nawet bez ANC...... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Piotr

Piotrze, nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. Być może otrzymałeś wadliwy egzemplarz. Skorzystałeś również z możliwości zwrotu słuchawek. Taką możliwość masz u nas do 15 dni od daty zakupu.... Rozwiń dalej

Grzegorz
Grzegorz
4 lata temu

Ogólnie że słuchawek jestem zadowolony. Kupiłem je kiedyś z myślą, że kupuje najtańsze dostępne bezprzewodowe z ANC więc nie mam żalu o niedomagania, które odczułem dopiero po dłuższym czasie względnie regularnego użytkowania (ponad pół roku): pojawiają się problemy z ładowaniem lub rozładowywaniem jednej ze słuchawek, jakość samego ANC się pogorszyła (może jakieś mikrofony się przytkały).... Rozwiń dalej

Dawid
Dawid
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Słuchawki wyglądają na dobrej jakości, lecz po kupnie i wymianie na kolejną parę tego modelu zawiodłem się. Podczas grania słuchawki mają tendencję przy basach do trzeszczenia membrany (dokładnie nie wiem co to, lecz brzmi to podobnie). Po sprawdzeniu dwóch par tego modelu odradzam ich kupna. Na plus bezproblemowa i szybka obsługa sklepu xkom, tutaj nie było żadnego problemu, aby je wymienić na następną parę i finalnie ich zwrot.... Rozwiń dalej

Marek
Marek
3 lata temu

Niestety za pierwszym razem otrzymałem zestaw z niedziałającymi obiema słuchawkami, potem najlepsza para słuchawek, która wytrzymuje z trudem pierwszy rok bo jedna ze słuchawek ma coraz słabszą pojemność akumulatorka, zaczynają coraz łatwiej tracić połączenie bądź w ogóle jest z nim problem. Kolejne reklamacje skończyły się następnymi dwoma kompletami słuchawek, gdzie jedynie stacja dokująca JAKKOLWIEK daje oznaki działania pomimo wcześniejszego ładowania. Bardzo poważne problemy powodują dużą frustrację użytkowania (nomen omen prób). Sam dźwięk niezły ale cóż z tego jak bywają zakłócenia połączenia, wygląd fajny ale nie w każdych warunkach dotykowe przyciski okazują się praktyczne, pudełeczko śliskie i owalne a więc łatwo żeby się wysunęły z kieszeni. Osobiście nie zapłaciłbym za nie nawet połowy ceny, słabe oceny jednak nie bez kozery. Dostępne są modele nawet sporo tańsze a lepsze i też z ANC. Producent niszczy tylko środowisko wypuszczając taki totalny BUBEL.... Rozwiń dalej

Michal
Michal
Potwierdzony zakup
3 lata temu

prawa słuchawka martwa, nie działa... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Michal

Michal, zachęcamy do zgłoszenia usterki poprzez formularz dostępny pod poniższym linkiem: https://www.x-kom.pl/serwis#zglos-reklamacje. Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii, będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.... Rozwiń dalej

Dominik
Dominik
3 lata temu

Dobre słuchawki z bogatymi funkcjami - szczególnie jak na swoją cenę. Podobnie jak u innych wystąpił problem z bardzo głębokim rozładowaniem ogniw - u mnie w prawej słuchawce. Po 4 godzinach ciągłych prób reanimacji słuchawki (na początku słuchawka po 5s ładowania automatycznie rozłączała ładowanie, gdyż układ wykrywał przeciążenie prądowe, aby po kilkuset próbach w końcu "zaskoczyć" - zrzut ekranu i poprawne ładowanie rozpoczęło się), udało mi się ją uruchomić - teraz wszystko działa poprawnie. Dla cierpliwych i znających się nieco bardziej na elektronice mogę te słuchawki gorąco polecić... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Kupione. Prawa słuchawka martwa. Oddane.... Rozwiń dalej

Damian
Damian
3 lata temu

Niestety lewa słuchawka nie działa... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Damian

Damianie, skorzystałeś z możliwości zwrotu słuchawek, które miały usterkę. Taką możliwość masz w naszym sklepie, w ciągu 15 dni od daty zakupu. ... Rozwiń dalej

Bartosz
Bartosz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Niestety, prawa słuchawka rozładowywała się w 10 minut, lewa niedługo później. Oddałem i prawdopodobnie kupię coś innej firmy.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Bartosz

Bartoszu, nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl.... Rozwiń dalej

Mateusz
Mateusz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Prawa słuchawka nie działa, składam reklamacje... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Mateusz

Mateuszu, spróbuj zresetować słuchawki i przewrócić je do stanu fabrycznego. Jeśli to nie pomoże, możesz złożyć reklamację za pomocą formularza na naszej stronie. Pamiętaj, że jeśli Twoje nowe słuchawki mają wadę fabryczną, możesz je wymienić na nowe w terminie do 15 dni od daty zakupu.

Nie zwróciłeś swoich słuchawek w terminie 15 dni, liczymy, że udało Ci się rozwiązać problem z ich połączeniem.
... Rozwiń dalej

Przemysław
Przemysław
Potwierdzony zakup
3 lata temu

W sumie trzy pary wymienione. Tym razem proszę o zwrot pieniędzy. Dwukrotnie problem z lewą słuchawką - brak możliwości naładowania, natomiast w pierwszym zestawie problem m. in.: aktywacją/dezaktywacją bluetooth.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Przemysław

Przemysławie, przykro nam z powodu opisanych niedogodności — nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym Serwisem.... Rozwiń dalej

Andrzej
Andrzej
3 lata temu

Niestety problem nie działającej jednej słuchawki, która się nie ładuje to chyba typowy problem tego modelu. Również na taki zestaw trafiłem :(... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Andrzej

Andrzeju, dodałeś swoją opinię anonimowo — nie możemy sprawdzić Twojej sprawy. Jeżeli z Twoim produktem występują jakiekolwiek problemy — skontaktuj się z naszym serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. ... Rozwiń dalej

Wojtek
Wojtek
4 lata temu

Zakupione, wymienione, oddane. Obie pary miały podobny problem z prawą słuchawką która ogólnie rzecz biorąc nie działała. Dodatkowa gwiazdka za zadowalającą jakość dźwięku w działającej słuchawce.... Rozwiń dalej

Rafał
Rafał
Potwierdzony zakup
4 lata temu

Nowo dostarczone sluchawki nie działaly, jedna rozładowywał się z 15 sekund, a 2 nie była w stanie nawiązać połączenia bt, towar oddany... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Rafał

Rafale, przykro nam z powodu opisanych niedogodności. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym Serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl.... Rozwiń dalej

Koniec opinii.

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.