(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Huami Amazfit ZenBuds - 717770 - zdjęcie
Huami Amazfit ZenBuds - 717770 - zdjęcie 1
Huami Amazfit ZenBuds - 717770 - zdjęcie 2Huami Amazfit ZenBuds - 717770 - zdjęcie 2
Huami Amazfit ZenBuds - 717770 - zdjęcie 1
Huami Amazfit ZenBuds - 717770 - zdjęcie 2
od: Huami|kod x-kom: 717770
  • Łączność:True Wireless
  • Budowa słuchawek:Douszne
  • Mikrofon:Brak
  • Redukcja hałasu:Pasywna

Specyfikacja

Opinie

2,8/5
(18 opinii)
5
6
4
0
3
4
2
1
1
7

Opinie użytkowników (18)

Marek
Marek
3 lata temu

Multimedialne korki do uszu, a nie słuchawki. Nie da się ich używać do słuchania muzyki i innych dźwięków, poza tymi z aplikacji do ich obsługi.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Marek

Marku, jeśli kupiłeś słuchawki w naszym sklepie i nie jesteś z nich zadowolony – możesz je zwrócić lub wymienić w ciągu 15 dni od daty zakupu. ... Rozwiń dalej

Emeryk
Emeryk
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Ograniczone możliwości ( tylko muzyka do snu w aplikacji )... Rozwiń dalej

szymon
szymon
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Kupiłem 2 sztuki z myślą, że jedne będą do pracy, a drugie do spania w dzień, niestety zawiodłem się potężnie. Po kilku dniach prób połączenia z urządzeniem W KOŃCU udało się połączyć TYLKO JEDNE SŁUCHAWKI, próbowałem na 3 różnych telefonach z 2 firm. Gdy połączyłem się na telefonie z samsunga przyszła pora na aktualizację do najnowszej wersji, po 20 próbach zaaktualizowania poddałem się bo lewa słuchawka ciągle się wyłącza mimo że w aplikacji pisze że obie mają po 100% baterii. Próba przywrócenia do ustawień fabrycznych też okazała się problematyczna i niestety brak efektów. Po wielu godzinach udręki, poważnie zastanowię się nad następnymi zakupami z SUPER PROMOCJI, opakowania słuchawek były brudne, jakby spadły za pułkę w magazynie i przeleżały tam kilka miesięcy(nie były uszkodzone, brak wgnieceń).... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do szymon

Szymonie, jeśli uda Ci się rozwiązać problem z parowaniem, zaktualizuj swoją opinię. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.... Rozwiń dalej

Bartłomiej
Bartłomiej
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Najbardziej 'przehajpowany' produkt z jakim spotkałem się w ostatnim czasie, moim zdaniem nie jest wart nawet ceny promocyjnej (150 zł) :(

-kiepska jakość odtwarzanych melodii/głosów, coś na wzór MP3 64 kb/s
-nie nadają się do snu w pozycji leżącej, chyba że spoczywamy tylko na plecach jak kłoda, pozycja boczna = ucisk.
-preinstalowane dźwięki/tło do wyboru sprawia wrażenie krótkich pętli i daje bardzo sztuczne wrażenie w odsłuchu
-utrudnione otwarcie etui, trzeba naprawdę dobrze chwycić aby nam się nie wysmyknęło z powodu swojej "mydelniczkowej" konstrukcji, mocno trzymające magnesy nie ułatwiają otwarcia.
-CENA, ta promocyjna jest wysoka jak za taki produkt, bazową zostawię bez komentarza..

Plusy? całe trzy, mianowicie znajdują się we wbudowanych akumulatorach.

Serdecznie odradzam zakup.
Miłego dnia.
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Bartłomiej

Bartłomieju, dziękujemy, że podzieliłeś się z nami swoją opinią. Skorzystałeś z możliwości zwrotu słuchawek, które nie spełniały Twoich oczekiwań. Taką możliwość masz w naszym sklepie w ciągu 15 dni od daty zakupu.

Marta
... Rozwiń dalej

Michał
Michał
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Drugi raz w różnym odstępie czasu kupiłem ZenBudsy.
Poprzednio nie mogło znaleźć lewej słuchawki, teraz prawej. Wtedy wymian pomogła. Także teraz również lecą do wymiany, ale szkoda czasu i pieniędzy na takie zabawy. Niska cena znowu mnie skusiła ale tak naprawdę to wyrzucenie pieniędzy w błoto. Piszę to jako użytkownik tego typu sprzętu od Bose.
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Michał

Michale, sprawdź, czy reset słuchawek do ustawień fabrycznych pomoże z ich parowaniem.
Łukasz
... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Lewa słuchawka ciągle się gupi, słuchawki nie ładują się równomiernie.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Piotr

Piotrze, zwróciłeś słuchawki, które nie działały prawidłowo. Taką możliwość masz w naszym sklepie w ciągu 15 dni od daty zakupu.

Marta
... Rozwiń dalej

Tomasz
Tomasz
3 lata temu

Rozwalają mnie opinię negatywne, które świadczą tylko i wyłącznie o tym, że ludzie niestety nie wiedzą co kupują,a później mają pretensję do całego świata:-)

U mnie wszystko działa:-)
... Rozwiń dalej

Marek
Marek
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Najgorszy produkt zakupiony kiedykolwiek. I - co ważne - chętnie bym tego używał. Gdyby działało.
Kupiłem za 70 zł na wyprzedaży. Pierwszy egzemplarz nie łączył się z aplikacją. Reklamacja.
XKOM napisał, że reklamację odrzuca, ale dla pewności odsyła do serwisu producenta.
Po paru dniach XKOM pisze, że reklamację uwzględnia i wymienia na nowe.
Nowe się z aplikacją parują częściowo - jedna słuchawka się paruje, a druga nie. Próbuję następnego dnia - sukces - parują się obie.

Na tym sukcesy się kończą. Słuchawki działają losowo i kompletnie bez sensu. Odtwarzają kojącą muzykę ułatwiającą relaks. I nagle wyłącza się jedna. Po chwili włącza się, ale gra znacznie ciszej niż druga. Kolejnej nocy to samo.

Podsumowując - takiego produktu szukałem. Leżą w uszach idealnie, są lekkie i bardzo przyjemne w noszeniu. Mam problemy z zasypianiem i taka muzyczka robiłaby dla mnie robotę ... No ale kiedy zasypiasz i nagle coś ci przestaje grać to się tylko wkurzasz ....

Nie polecam. Po raz pierwszy jestem ZAWIEDZIONY obsługą w XKOMie, a jestem klientem od samego początku istnienia firmy.
... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Marek

Marku, nie testujemy nowych słuchawek przed ich wysyłką do klientów, nawet jeśli dotyczy to sprawy serwisowej Liczymy, że kontrola jakości producenta nie powinna zawieść.

Spróbuj ponownie zgłosić swoją sprawę serwisową. Zaktualizuj również swoją opinię po naprawie. Aby to zrobić, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
... Rozwiń dalej

Kacper
Kacper
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Totalna beznadzieja...... Rozwiń dalej

Paweł z x-komu
Paweł z x-komuOdpowiedź do Kacper

Kacper, utwórz zgłoszenie reklamacyjne, aby serwis mógł sprawdzić opisane nieprawidłowości.

Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii, będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.
... Rozwiń dalej

Przemysław
Przemysław
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Totalna porażka. Jeden z większych moich błędów zakupowych.... Rozwiń dalej

Rafał
Rafał
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Problemy z lewą słuchawką od początku, zupełnie rozładowana była i nie chciała się ładować, jak już się udało ją naładować, to krótko działała, po pewnym czasie się ustabilizowała, ale i tak gorzej od prawej trzyma, samo wyciszanie otoczenia bez szału, ale oczywiście jest odczuwalna różnica. Myślę, że przy spaniu na boku jednak są za bardzo odczuwalne, ale ja dałem radę się przyzwyczaić. Do rana prawie nigdy nie zostają mi w uszach pomimo zastosowania największych gąbek, także funkcja budzika raczej podczas nocnego spania się nie sprawdza. Z drzewkami myślę, że jest lepiej. 149zł wydane na nie w promocji przeżyje i tyle, chyba to jest warte, bardziej ciekawostka niż funkcjonalny produkt.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Rafał

Rafale, zwróciłeś słuchawki, które nie działały prawidłowo. Taką możliwość masz w naszym sklepie w ciągu 15 dni od daty zakupu.

Marta
... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Bardzo wygodne podczas snu... Rozwiń dalej

Edyta
Edyta
2 lata temu

Tak jak inny użytkownik mam pecha do parowania słuchawek - początkowo prawa praktycznie nie działała, teraz lewa się rozłącza i przestaje szumieć. Poza tym fajnie wycisza otoczenie (ale nie zupełnie), faktycznie ciężko się śpi na boku, ale ja dałam radę parę razy z nimi zasnąć. Na 5% głośności i tak jest za głośno jak się śpi na boku i jest mocno dociśnięta do ucha, a nie da ściszyć się ich bardziej. Bardzo szybko się rozładowują (szybciej niż miało być) - nie ma opcji żeby wytrzymały noc bez rozładowania, no chyba że około 4-5 godzin.... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
3 lata temu

coś tam blokuje i coś tam leci ale na boku spać sie z nimi nie da niestety.... Rozwiń dalej

Arkadiusz
Arkadiusz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

ok... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.