(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 1
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 2HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 2
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 3HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 3
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 4HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 4
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 5HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 5
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 6HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 6
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 1
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 2
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 3
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 4
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 5
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - 724516 - zdjęcie 6

HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+

od: HP|kod producenta: 7MD72E|kod x-kom: 724516
  • Technologia druku:Laserowa, monochromatyczna
  • Interfejsy:USB, Wi-Fi, AirPrint, Mopria
  • Druk dwustronny:Brak
  • Szybkość druku:do 20 str./min
Cena: 815,00 zł

Powiadom mnie o dostępności

Powiadom mnie o dostępności

Możesz kupić maksymalnie 5 sztuk tego produktu na osobę albo inny podmiot, ponieważ jego dostępność jest ograniczona. Zobacz co mówi sklepu o ofercie specjalnej, w rozdziale IV, punkcie 18.

Promocje

50 zł zwrotu z BLIK Płacę PóźniejKup dziś, zapłać w ciągu 30 dni
50 zł zwrotu z BLIK Płacę Później

Specyfikacja

Opinie

4,4/5
(57 opinii)
5
40
4
11
3
0
2
0
1
6

Zdjęcia użytkowników (2)

HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - Marcin
HP LaserJet M140we WiFi Mono HP+ - Przemyslaw

Opinie użytkowników (57)

Paweł
Paweł
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Są dwa podstawowe problemy z tą drukarką. Musi być CIĄGLE URUCHOMIONA, by mieć ciągłe połączenie z serwerem HP. Ja swoją włączałem raz na kilka tygodni, tylko gdy chciałem coś wydrukować. Pewnego razu w trakcie drukowania przestała działać. Okazało się, że drukarka nie zaktualizowała oprogramowania, przez co po uruchomieniu nie uzyskała połączenia z serwerem HP (zmieniło się pewnie jakieś API) i drukarka ZABLOKOWAŁA MOŻLIWOŚĆ DRUKOWANIA, chociaż technicznie do drukowania jest tylko połączenie przez sieć lokalną. Drukarka nie opisała błędu. Stwierdziła tylko, że jest "jakiś problem z kontem".

Drugi problem, to że aplikacja na telefon jest średnia/słaba. Nawet używając jej codziennie, wylogowuje z konta po maksymalnie 1 dniu. Pozwala skonfigurować sobie "skróty", np. "zeskanuj i zapisz jako PDF na moim Dysku Google". Za KAŻDYM RAZEM gdy chcę skorzystać ze skrótu, ładują się one kilkanaście sekund, jakby aplikacja pobierała je każdorazowo z serwera na Księżycu. Do tego, raz po zeskanowaniu wystąpił błąd przy wgrywaniu PDF do Google i skan przepadł. Nigdzie na Androidzie nie znalazłem zapisanych tymczasowo skanów. Musiałem skanować jeszcze raz.

HP ma niby fajną usługę tonerów na abonament. W praktyce jednak wygląda to tak, że nie ostrzegając użytkownika wysyłają toner Pocztą Polską jako LIST POLECONY. Listonosz oczywiście nie przynosi takiego tuszu, więc każdorazowo trzeba pofatygować się na pocztę odebrać awizo. Na mojej za każdym razem czeka się pół godziny. Tym samym cała wygoda tej usługi pryska.

Szczerze mówiąc jestem strasznie rozczarowany powyższymi problemami. Z HP jest więcej problemów niż 20 lat temu. Nigdy więcej nic od nich nie kupię.
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Paweł

Pawle, w kwestii aplikacji HP Smart, skontaktuj się z producentem i opisz swoje problemy. Sprawdź również, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji na telefon. Mamy nadzieję, że rozwiążesz ten problem z producentem i będziesz zadowolony.

Jeśli będziesz chciał zmienić swoją opinię, napisz do nas mejl pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mógł dodać nową.
Marta
... Rozwiń dalej

Marta
Marta
3 lata temu

Jestem totalnie rozczarowana zakupem. Drukarka przez WiFi drukowała tylko raz (pierwszy i ostatni). Każde kolejne drukowanie musiało być przez kabel, bo ma problem z połączeniem z WiFi. A i przez kabel nie chce drukować, średnio co drugie drukowanie trwa godzinę i drukarka jest resetowana, również jest błąd połączenia. SZKODA PIENIĘDZY.... Rozwiń dalej

Marta z x-komu
Marta z x-komuOdpowiedź do Marta

Marto, Twoja drukarka ma roczną gwarancję producenta. Skontaktuj się z serwisem producenta, który doradzi w Twojej sprawie. Możesz też skontaktować się z naszym serwisem. Chętnie Ci doradzimy.

Jeśli będziesz chciała zmienić swoją opinię, napisz do nas mejl pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją opinię, będziesz mogła dodać nową.
... Rozwiń dalej

Rafał
Rafał
2 lata temu

Absolutne dno ! Drukarka wymaga ciągłego podłączenia z internetem i konta w hp smart. Bez internetu nie da się drukować nawet przez kabel usb. Na infolinii hp miły pan zasugerował zwrot drukarki do sklepu i kupno takiej bez plusika (hp+) która nie wymaga stałego internetu. Dramat. I oczywiście nie ma mowy o tonerach zamiennych. Absolutnie nie polecam. Unikać jak ognia.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Rafał

Rafale, informację o wymaganym stabilnym złączu internetowym znajdziesz na naszej stronie — dotyczy ona podłączenia samej drukarki, jak i urządzenia, z którego wysyłasz pliki do druku.... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
2 lata temu

2 godziny zajęla instalacja. Nie można dokończyc instalacja sterownikow na systemie windows 7. Marne wykonanie drukarki. Nie polecam.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Marcin

Marcinie, nie udało nam się potwierdzić Twojego zakupu u nas. Na stronie producenta znajdziesz sterowniki dla tej drukarki również dla systemu Windows 7, spróbuj zainstalować aktualizacje swojego systemu przed instalacją sterowników drukarki.... Rozwiń dalej

Marian
Marian
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Tą drukarkę trudno jest ocenić, bo w zasadzie działa bardzo dobrze. Niestety, potrzebuje połączenia z HP przez Internet. Miałem z tym problem ale po kontakcie z serwisem HP wszystko się "ułożyło". Dodam, że choć wymagane jest włączenie drukarki na stałe to znosi nawet kilkudniowe wyłączenia z sieci. Przy dłuższych przerwach mogą pojawić się problemy. Zatem, mogę polecić ten sprzęt tam gdzie jest Internet ale jak go nie ma albo są problemy z siecią to sugeruję zakup wersji bez "we" w nazwie.... Rozwiń dalej

Tom
Tom
2 lata temu

Totalne DNO!!!
więcej czasu spędzam na rozmowach z serwisem niż na Drukowaniu!!!!
... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Tom

Tom, jeśli będziesz chciał podzielić się swoimi wrażeniami z użytkowania drukarki i ciekawostkami o niej po rozwiązaniu problemów z konfiguracją, skontaktuj się z nami pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Kiedy usuniemy Twoją obecną opinię, będziesz mógł dodać nową.... Rozwiń dalej

Michał
Michał
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu

Zalecam poczytać o tym szczególnym modelu, z literą e na końcu. Wymiana tonera na zamiennik jest niemożliwa po rejestracji w HP+. Niestety nadziałem się po czasie i zostają mi przepłacone tonery producenta.
Oprócz tonerów drukarka ma swoje humory. Jednego dnia drukuje bez zastrzeżeń, drugiego nie wie jak się nazywa a sama aplikacja HP Smart nie wie w jakim języku pokazywać wiadomości dla użytkownika, raz po polsku, raz po angielsku. Niestety memy z problematyczną drukarką są wiecznie żywe.
... Rozwiń dalej

Tomasz z x-komu
Tomasz z x-komuOdpowiedź do Michał

Michale, jeśli Twój produkt nie spełniał Twoich oczekiwań, mogłeś go zwrócić, lub wymienić na inny w ciągu 15 dni od zakupu, możesz go też reklamować, jeśli nie działa prawidłowo.

Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.
... Rozwiń dalej

Łukasz
Łukasz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Trochę wolno działa. Często trzeba przeistalowywać bo gubi sterowniki.... Rozwiń dalej

Jan
Jan
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Jestem zadowolony. Bardzo dobry stosunek jakości do ceny... Rozwiń dalej

Andrzej
Andrzej
Potwierdzony zakup
2 lata temu

OK... Rozwiń dalej

Włodzimierz
Włodzimierz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Ujdzie w tłoku.... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Bardzo praktyczne urządzenie. Nie widzę wad. Polecam... Rozwiń dalej

Jarosław
Jarosław
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Dobry produkt... Rozwiń dalej

Katarzyna
Katarzyna
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Ekspresowa dostawa, produkt działa bardzo dobrze... Rozwiń dalej

Michal
Michal
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Plastik fantastik, ogólnie w oczuciu mało solidny. Narazie pomimo probemow z knfiguracja przez HP smat działa :)... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.