(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Appartme Smart Plug WiFi - 739807 - zdjęcie
Appartme Smart Plug WiFi - 739807 - zdjęcie 1
Appartme Smart Plug WiFi - 739807 - zdjęcie 2Appartme Smart Plug WiFi - 739807 - zdjęcie 2
Appartme Smart Plug WiFi - 739807 - zdjęcie 1
Appartme Smart Plug WiFi - 739807 - zdjęcie 2
od: Appartme|kod producenta: APRM-07-001|kod x-kom: 739807
  • Łączność:Wi-Fi
  • Zarządzanie:Aplikacja mobilna
  • Funkcje:Zdalne zarządzanie, Harmonogramy zasilania
  • Wymagania:Android, iOS

Specyfikacja

Opinie

4,4/5
(80 opinii)
5
58
4
8
3
7
2
3
1
4

Opinie użytkowników (80)

Grzegorz
Grzegorz
3 lata temu

Ja niestety zachwytów nie podzielam, główna zaleta to taka, że faktycznie działa. Włącza wyłącza, mierzy. Zakupiłem głównie żeby kontrolować zużycie prądu w tych ciężkich czasach. I tutaj jest problem, bo nie można skasować/wyzerować raz zmierzonego zużycia, nie ma takiej funkcjonalności. Obsługa klienta ze strony producenta/importera żenująca, ale X-kom jak zawsze stanął na wysokości zadania i mi potwierdził brak możliwości resetu. Trzeba ewentualnie zapisywać lub przekopywać się przez logi obliczając zużycie w danym okresie, Druga kwestia to taka, że to urządzenie samo z siebie pobiera rocznie około 17kWh! .Jeżeli jest wyłączone to trochę mniej bo nie zużywa energii na podtrzymanie przekaźnika załączającego. Urządzenie kupione przez All...ro od X-kom. Zaproponowano mi też możliwość zwrotu ale chyba nie skorzystam, będę używał w święta do zdalnego załączania lampek.... Rozwiń dalej

Piotr
Piotr
Potwierdzony zakup
2 lata temu

minusy:
- pomiar mocy tylko powyżej 5W (już ktoś prędzej też o tym pisał)
- brak pomiaru pobranej energii w zakresie jednego dnia (tylko sumarycznie za całe doby)
- czasem nie reaguje na zmiany pobieranej mocy, a nawet po wyłączeniu potrafi pokazywać w nieskończoność pobieraną dodatnią moc
- infolinia polskiego dystrybutora tego chińskiego produktu nie jest osiągalna (tylko formularz internetowy lub poczta głosowa)
- produkt niedopracowany, a przy używaniu np. scen może być niewiarygodny lub niebezpieczny, bo czasem pokazuje nieprawdziwe dane, co może wywołać nieprawidłowe zdarzenia innych urządzeń

plusy:
- bardzo mały pobór mocy własnej przy wyłączeniu (mniej niż 0,5W nawet z WIFI, konkurencja powyżej 0.8W)
- niski pobór mocy przy załączeniu ok. 0,9W (konkurencja ponad 1,3W)
- pomiar napięcia (oprócz pomiaru mocy skutecznej i prądu)
... Rozwiń dalej

Michal
Michal
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Mam wrażenie że nie jest w stanie zmierzyć poboru mocy poniżej 5W. Zauważyłem pewne opóźnienie w wyświetleniu poboru energii. Nie zawsze wyłącza i włącza urządzenie wpięte do tego gniazdka. Poza tym, traktuję to jak taki bajer, generalnie działa i to jest najważniejsze. Wydaje mi się, że nie zastąpi watomierza, jest tylko taką namiastką. Kupiłem za 45 zł.... Rozwiń dalej

Oleh
Oleh
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Gniazdko jest super. Działa bez zarzutów. Nie wydaje żadnych dźwięków. Nie potrzebuje żadnych innych dodatkowych urządzeń do działania. Łączy się z WiFi. Działa z aplikacjami Appartme i Tuya.... Rozwiń dalej

Karol
Karol
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Używam dwóch gniazdek od 5 miesięcy, mam kilka zastrzeżeń:
pierwsze to zawieszanie się ich i brak rejestrowania danych w apce, aby ponownie urządzenie zaczęło działać trzeba smarta pluga wyjąc i ponownie włożyć do gniazdka,najgorzej jak przez 2 tygodnie nie odpalisz apki się nawet nie dowiesz ze przestało działać

Druga sprawa to brak resetu z apki danych np gdy chcesz wyzerować licznik z użycia prądu

Najgorsza rzecz wydarzyła się 6 dni temu , wyjechałem na 4 dni , Smart plug był podłączony do lodówki, w piątek plug się zawiesił, ale tym razem zablokował przepływ prądu, jak wróciłem w poniedziałek lodówka od 4 dni była wyłączona a smart-plug wydawał dziwny cichy dźwięk , wszystko w zamrażalniku się rozmroziło.

Ogólnie do TV pewnie się nadaje ale jak zapomnisz sprawdzać apkę czy urządzenia zbiera dane to to po miesiącu gdy bodziesz chciał sprawdzi z użycie możesz zobaczyć ze nic się nie zapisało
... Rozwiń dalej

Grzegorz
Grzegorz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Fajna rzecz. Można żonie lampkę zgasić.... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Udało się zakupić produkt w promocji za 45 PLN, co jest ceną dobrą za tego typu urządzenie. Włączanie/wyłączanie z poziomu aplikacji błyskawiczne, pomiary prawidłowe. Minusem na pewno jest brak możliwości zresetowania statystyk w aplikacji, ale nie jest to dla mnie duży problem.... Rozwiń dalej

Rafał
Rafał
2 lata temu

Nie polecam tego produktu. czasem działa czasem nie
Samo potrafi się wyłączyć. Może trafiłem na uszkodzony produkt ale nie spełnia w ogóle swojej funkcji. Telefonem jak włączam to pokazuje że jest włączony a faktycznie nie I nie podaje prądu
... Rozwiń dalej

Paweł z x-komu
Paweł z x-komuOdpowiedź do Rafał

Rafle, utwórz zgłoszenie reklamacyjne, aby serwis mógł sprawdzić opisane nieprawidłowości.

Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii, będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.
... Rozwiń dalej

ROBERT
ROBERT
2 lata temu

Gniazdo funkcjonuje prawidłowo, steruje oświetleniem,filtrem i napowietrzaczem do akwarium. Jest małe, więc nie przeszkadza w drugiej wtyczce w gnieździe. Aplikacja w smartfonie również działa bez zastrzeżeń. Pokazuję zużycie energii. Dla mnie jak na chwilę obecną jest w porządku.... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Działało bardzo fajnie, aż po 4 miesiącach przestało. Słychać tylko piszczenie układów wewnątrz.... Rozwiń dalej

Tomasz z x-komu
Tomasz z x-komuOdpowiedź do Jakub

Jakubie, pamiętaj, że Twoje gniazdo objęte jest dwuletnią gwarancją. Aby je zareklamować, skontaktuj się z serwisem producenta, lub wypełnij formularz reklamacyjny na naszej stronie.

Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.
... Rozwiń dalej

Michał
Michał
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Nie polecam. Mój egzemplarz miał chyba jakąś wadę - raz na kilka godzin pracy odcinał mi prąd na sekundę, wszystko co było do niego podłączone dostawało hard reset. Na szczęście sklep zachował się jak zawsze w porządku i mój zwrot został bezproblemowo przyjęty.... Rozwiń dalej

Łukasz z x-komu
Łukasz z x-komuOdpowiedź do Michał

Michale, nie mieliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń, możliwe, że był to jednostkowy przypadek. Liczymy, że będziesz zadowolony z pracy Twojego nowego gniazdka.... Rozwiń dalej

Aleksandra
Aleksandra
Potwierdzony zakup
Ponad rok temu

no to jedziemy na 8 zakupionych juz 5 reklamopwalem co 2-3 miesiace padaja jak muchy nie wazne czy podlaczymy do nich router czy lodowke efekt ten sam najpierw przestaja reagowac na próby zdalnego wlaczenia/wyłaczenia nastepnie sie wylaczaja i nie daja sie wlaczyc ponownie... Rozwiń dalej

Janusz
Janusz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Przydatne do kontroli urządzeń (włączanie, wyłączanie oraz kontrola zużycia energii)
Działa zadowalająco.
... Rozwiń dalej

Robert
Robert
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Nie zawsze znajduje sieć... Rozwiń dalej

Paweł z x-komu
Paweł z x-komuOdpowiedź do Robert

Robercie, spróbuj zaktualizować aplikację do najnowszej dostępnej wersji. Jeśli to nie pomoże, utwórz zgłoszenie reklamacyjne, aby serwis mógł sprawdzić opisane nieprawidłowości.

Jeśli chciałbyś wystawić nową opinię po skorzystaniu z gwarancji – możesz się z nami skontaktować pod adresem: x-kom@x-kom.pl. Po usunięciu tej opinii, będziesz mógł wystawić nową ocenę produktu.
... Rozwiń dalej

Łukasz
Łukasz
Potwierdzony zakup
2 lata temu

Kupiłem 4 niestety jedna poszła na zwrot gdyż po miesiącu przestała działać.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.