Skaner Plustek SmartOffice PN30U
Plustek SmartOffice PN30U jest łatwym w użyciu skanerem sieciowym do udostępniania dokumentów w rozproszonym środowisku nowoczesnego przedsiębiorstwa. Zapewnia szybkość, jakość obrazu i doskonałą obsługę papieru, a także łatwą integrację i zgodność z aplikacjami do przetwarzania dokumentów. Zaprojektowany do działania w wymagających środowiskach roboczych, bez trudu obsługuje krytyczne lub rutynowe codzienne zadania skanowania dzięki prędkości skanowania do 30 str./min w kolorze (200 i 300 dpi).

Ultradźwiękowy czujnik pobrania wielu arkuszy
Dzięki funkcji ultradźwiękowego wykrywania wielu arkuszy skaner umożliwia ustawienie nakładającego się papieru poprzez wykrywanie grubości papieru między dokumentami. Funkcję ultradźwiękową można wyłączyć podczas skanowania dokumentu z etykietami, karteczkami lub paragonami. Ta innowacyjna konstrukcja zapobiega podwójnemu podawaniu i skutecznie skanuje dokumenty o różnej gramaturze i grubości.

Zaawansowana kontrola za pomocą jednego przycisku
Dzięki ekskluzywnej aplikacji DocAction firmy Plustek użytkownicy muszą tylko prawidłowo umieścić dokument na skanerze, naciskając przycisk „Skanuj”. Automatyczne prostowanie, automatyczne kadrowanie, automatyczny rozmiar wykrywania strony, gamma, kontrast, jasność, zanikanie kolorów (RGB), wypełnianie krawędzi obrazu, podgląd, rozmiar strony, tryb skanowania, wyświetlanie wielu obrazów, funkcja zadania, łączenie strony / dzielenie strony,
Tryb skanowania karty, wysyła zeskanowane dokumenty w różnych formatach, takich jak PDF, JPEG i TIFF. Może także rozpoznawać tekst za pomocą OCR i tworzyć wielostronicowe pliki PDF. Dzięki możliwości pracy w sieci przewodowej PN30U oferuje skanowanie sieciowe do wiadomości e-mail, folderu współdzielonego i serwera FTP.
