(function(cb) {var js = document.createElement("script");if (js.readyState) {js.onreadystatechange = function() {if (js.readyState === "loaded" || js.readyState === "complete") {js.onreadystatechange = null; cb();}};} else {js.onload = function(){cb();};}js.type = "module";js.defer = true;js.src = "https://eu1.chat.getzowie.com/web/chat-widget/zowie-widget-entry.js";document.body.appendChild(js);})(function() {ZowieWidget.init("a3ecceb849134a15a1a2bb2064f8aab6", {metadata: {extraParams: {brand: "xkom"}}, sessionTimeout: 600000, onLoaded: function() {window.hideZowieWidget();}});});
x-kom - Sklep komputerowyx-kom - Sklep komputerowy
Wszędzie
Wszędzie
Laptopy i komputery
Smartfony i smartwatche
Podzespoły komputerowe
Gaming i streaming
Urządzenia peryferyjne
TV i audio
Smarthome i lifestyle
Akcesoria
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 1
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 2Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 2
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 3Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 3
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 4Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 4
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 5Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 5
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 6Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 6
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 1
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 2
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 3
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 4
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 5
Lenovo EGO - 567299 - zdjęcie 6
od: Lenovo|kod producenta: HX07|kod x-kom: 567299
  • Czujniki:Akcelerometr, Pulsometr
  • Nawigacja:Z telefonu
  • Obwód nadgarstka:130 - 200 mm
  • Odporności:Wodoszczelność 5 ATM
Program odkupuSprzedaj używane urządzenie i zyskaj pieniądze na kartę podarunkową

Promocje

Program Odkupuzarób na starym sprzęcie i odbierz zniżkę na nowy w x-komie
Program Odkupu

Specyfikacja

Opinie

2,3/5
(17 opinii)
5
2
4
2
3
3
2
2
1
8

Zdjęcia użytkowników (3)

Lenovo EGO - Mariusz
Lenovo EGO - Łukasz
Lenovo EGO - Marcin

Opinie użytkowników (17)

Mariusz
Mariusz
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Serdecznie nie polecam tego.. produktu, ponieważ nie można nazwać go zegarkiem. Za tę cenę oczekiwałem jedynie urządzenia, które wskazuje czas i jest odporne na zachlapania, naprawdę nic więcej. Niestety nie spełnił żadnej z tych funkcji, nie wspominając pozostałych przedstawianych przez producenta. Oto kilka wad:
* Po oddaleniu od telefonu rozłącza się i nie ma autosynchronizacji gdy znów znajdzie się w zasięgu BT.
* Jeśli nie jest połączony z telefonem to mierzy czas nieprawidłowo.. codziennie spóźniał się o minutę, więc po pięciu dniach miał 5 minut różnicy (może miałem trefny elzemplarz ale jednak...)
* Podłączenie do ładowarki? - kpina. Ustawienie pinów (tak, trzeba samemu trafić) w taki sposób by nastąpiło ładowanie wymaga nie lada gimnastyki, a minimalne dotknięcie przewodu podowuje rozłączenie.
* Pomiar tętna, tu akurat na plus bo (ponoć) śmiech to zdrowie a te wskazania mogą porządnie rozbawić. Podczas ćwiczeń interwałowych tętno około 80, podczas "posiedzeń w krainie zadumy" wskazania.. 160! :)
* No i wisienka na torcie a mianowicie wodoszczelność 5ATM. Producent prawdopodobnie nie zna tego pojęcia, ponieważ wystarczyło kilka kąpieli aby zegarek postanowił napić się wody i wyzionąć ostatnią iskrę.
Podsumowując, kochani kupcie sobie opaskę a będzie służyła dłużej i sprawniej. LENOVO - wstyd i kpina z klienta. X-KOM - pozbądźcie się tego urządzenia i zapomnijmy że kiedykolwiek trafiło na półki.
Jednym słowem DZIADOSTWO.
... Rozwiń dalej

Test Lenovo EGO
Artur
Artur
5 lat temu

Jak na razie wszystkie funkcje działają bez zarzutu, bateria wytrzymuje 15 dni a nie 20, przydała by się funkcja wyświetlania kontaktów podczas powiadomień o połączeniu lub wiadomości, ale ogólnie zegarek jest ok.... Rozwiń dalej

Monika
Monika
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Kupiłam na prezent, bardzo się spodobał, niestety nie był wodoszczelny. Po kąpieli pojawiła się woda pod szkiełkiem, zegarek padł. Na szczęście w salonie x-kom uzyskałam pomoc i zwróciłam zegarek na gwarancję (mimo że gwarancja producenta nie obejmuje zalania - chyba zrobili wyjątek).
Jeśli nie masz zamiaru się kąpać/ pływać z zegarkiem to jest on idealny dla Ciebie, ale jeśli będziesz chciał go zamoczyć, odradzam.
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Monika

Monika, przykro nam z powodu opisanych niedogodności — nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. Producent deklaruje wodoszczelność zegarka do 5 ATM. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.... Rozwiń dalej

Adam
Adam
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Zegarek, jak za cenę, którą go nabyłem jest bardzo fajny. Apka działa z telefonem bez zarzutu.To tyle z plusów, teraz minusy:
- zegarek powinien działać nawet do 20 dni bez ładowania (do 30 w trybie standby), natomiast wytrzymuje max 2 dni, po tym czasie się wyłącza i trzeba ładować ponownie, mimo iż np. aplikacja pokazywała wcześniej stan naładowania 60%
- kolejny minus to ładowarka, ustawienie jej tak, żeby rozpoczął się proces ładowania wymaga nie lada gimnastyki (za pierwszym razem było ok)
... Rozwiń dalej

Sebastian
Sebastian
4 lata temu

Wytrzymały zegarek lecz pękł pasek gdzie taki dostanę?... Rozwiń dalej

Maciej
Maciej
Potwierdzony zakup
4 lata temu

ładowanie magnetyczne tego zegarka to jest nieporozumienie męczę się 15-20 minut żeby złapać 2 styki i nic po czym zostawiam na biurku i przychodzę za 15 minut a zegarek już nie ładuje... Rozwiń dalej

Paweł
Paweł
Potwierdzony zakup
3 lata temu

Ogólnie nie polecam. Miał tylko pokazywać godzinę, informować o wiadomościach i od czasu do czasu sprawdzić puls.
Całkiem fajnie to robi, ale trwa to około 1 dnia. Bateria trzyma kiepsko a w sumie to można powiedzieć, że wcale.
Kupiłem go 01.07.2022, chciałem być z niego zadowolony, niestety rozczarowanie ogromne, bo nawet pokazywanie godziny go męczy. Kiedyś nawet go wysłałem na reklamację, bo według opisu ma 30 dni działania. Niestety nie stwierdzono nieprawidłowości. Reklamacja trwała chyba z 4 dni i już udało się stwierdzić, że bateria trzyma tyle ile powinna ;)
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Paweł

Pawle, autoryzowany serwis producenta, nie stwierdził usterki produktu. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym Serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. ... Rozwiń dalej

Rafał
Rafał
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Największy minus to brak automatycznej synchronizacji. Co jest żenujące. Tanie smartband'y t mają. Polega to na tym że jak oddalisz się od swojego telefonu tak że stracisz połączenie bluetooth i ponownie wejdziesz w zasięg, zegarek nie połączy sie sam z telefonem. Nie będziesz wiedział że ktoś dzwoni, pisze do ciebie. Musisz samemu uruchomić aplikację Lenowo Life i wybrać w niej zegarek. Ten SmartWatch nie ma automatycznej synchronizacji/połączenia w momencie znalezienia się w zasięgu komputera bądź smartfona.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Rafał

Rafał, dziękujemy za opinię. Podczas pierwszej synchronizacji zegarka wymagane jest zainstalowanie dodatkowej aplikacji Lenovo Live Mobile services i zatwierdzenie dostępów do danych urządzenia — aplikacja ta odpowiada za prawidłową synchronizację i połączenie z zegarkiem — szczegółowy opis znajduje się w instrukcji obsługi zegarka. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.... Rozwiń dalej

Łukasz
Łukasz
4 lata temu

Nie polecam! Do zegarka dostała się woda i przestał działać. Zgłosiłem reklamację i czekam co serwis odpowie/zrobi. Już nigdy nie kupię smartwatcha tej firmy.... Rozwiń dalej

Test Lenovo EGO
Adam
Adam
5 lat temu

Straszna taniocha. Lepsza opaska xiaomi.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Adam

Adam, dziękujemy za opinię. Robiąc zakupy w Naszym sklepie - zawsze masz możliwość zwrotu lub wymiany na inny produkt w terminie 15 dni od daty zakupu. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami pod numerem: 34 377 00 00 lub mailowo: x-kom@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.
... Rozwiń dalej

Jakub
Jakub
Potwierdzony zakup
4 lata temu

Kupiony niemal rok temu, 2 tygodnie temu nad morzem fala zachlapała mi nadgarstek tak, ze był ze 2-3 seknudy pod wodą i to wystarczyło, szkiełko zaparowane od środka, krople, zegarek padł i nie żyje.
Zgłoszona reklamacja, zobaczymy co na to X-Kom.
Już wcześniej byłem średnio zadowolony, bo funkcji ma mniej niż opaski Xiaomi i na baterii trzyma któcej. Jedyne zalety to fizyczne przyciski (da się obsłużyć w rękawiczkach) i duży podświetlany wyświetlacz 7-segmantowy.
Nie kupiłbym drugi raz.
... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Jakub

Jakubie, przykro nam z powodu opisanych niedogodności — nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z naszym Serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl.... Rozwiń dalej

Patryk
Patryk
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Przestrzegam przed zakupem. Telefon zakupiony na promocji ale nie jest wart nawet 10 PLN. Ładuje się dłużej niż jakikolwiek telefon, a i tak po całym dniu pokazuje, że nadal jest nienaładowany w pełni. Poza tym podłączenie go do ładowania to test z cierpliwości, styki trzeba samemu nakierować żeby rozpoczął cykl, a małe przesunięcie (wystarczy położyć zegarek na stole) i od razu przestaje ładować.
Po połączeniu z telefonem (Honor 8) na drugi dzień sam się rozłączył i nie można było już ustanowić drugiego połączenia. Z nowym telefonem (1+ 8Pro) w ogóle nie chciał się łączyć. Gdyby jeszcze pokazywał dobrą godzinę można by go używać jako zwykły zegarek, a tak pokazuje co chce, nie można nic ustawić. Kompletnie bezużyteczny kawał plastiku.
... Rozwiń dalej

Karol
Karol
5 lat temu

Po tygodniu zwróciłem zegarek, wytrzymywał kąpiel, bateria również działała . Jedyna wada to taka, że po nocy nie chciał się połączyć z telefonem. Cały dzień wszystko działa pięknie, jednak po nocy aplikacja nie mogła się połączyć z zegarkiem. Pomagał restart całego telefonu i zegarka, ponowne parowanie urządzeń, lecz wtedy nie były zapisywane dane snu... Na szczęście mogłem skorzystać z zwrotu do 14 dni po zakupie.... Rozwiń dalej

x-kom
x-komOdpowiedź do Karol

Karol, przykro nam z powodu opisanych niedogodności — nie odnotowaliśmy wcześniej podobnych zgłoszeń. Jeżeli z Twoim produktem występują jakiekolwiek problemy, w terminie 15 dni od zakupu masz możliwość zwrotu lub wymiany na inny model. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Chętnie pomożemy.... Rozwiń dalej

Jarek
Jarek
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Smartwatch jako zegarek i pulsometr ok, nic poza tym. Krokomierz przekłamuje i to sporo, nie ruszając się z krzesła zostały nabite kroki. Problematyczne zaczepianie ładowania. Po godzinie użytkowania jestem rozczarowany tym produktem.... Rozwiń dalej

Marcin
Marcin
Potwierdzony zakup
5 lat temu

Pomimo dość sensownej marki, pancernego wyglądu i deklarowanej wodoodporności okazał się totalnym nieporozumieniem, Kupiony 14 września po miesiącu użytkowania po prostu się rozszczelnił. Niestety zwykłe użytkowanie + kilka kąpieli pod prysznicem były ponad jego siły. Tak wygląda po miesiącu "wodoodporny"(5ATM) smartwatch. :-(... Rozwiń dalej

Test Lenovo EGO
x-kom
x-komOdpowiedź do Marcin

Marcin, przykro nam z powodu opisanych niedogodności. Jeżeli z Twoim produktem występują jakiekolwiek problemy, prosimy o kontakt z naszym serwisem pod numerem: 34 377 00 30 lub adresem: serwis@x-kom.pl. Postaramy się pomóc.... Rozwiń dalej

Pytania i odpowiedzi

Masz pytanie o ten produkt?Zapytaj naszą społeczność i ekspertów x-komu.